#223870
morsdreng

Det er kun banken der kan godgøre dig et gebyr, nedsætte renten m.m. – det kan ingen på dette forrum, og derfor kan man naturligvis heller ikke udtale sig om hvad banken vil være med til. Men en ting er sikkert, prøver eller spørger du ikke banken herom, får du slet ingen ting.

Selv om jeg har mange års bankerfaring, vil det være useriøst af mig at begynde at tage stilling til og behandle de spørgsmål som du stiller. For det første er det ikke sikkert at jeg har alle de relevante oplysninger og mest vigtigt af alt, er det i forhold til banken/Nordea fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg, eller enhver anden debattør på dette forum måtte mene om sagen.

Prøv og se om du kan få et møde med din bankrådgiver, du kan jo gøre klart, at alternativet er, at du går til bankens klageansvarlige. Du har jo lavet en udmærket oversigt over de ting du ønsker at få svar på. Går du til den klageansvarlige forventer jeg at du får en seriøs og ordentlig behandling, for banken er i sidste ende ikke interesseret i, at din klage ender hos Ankenævnet, fordi det vil koste dem et gebyr. Til gengæld vil det ikke koste dig nogen som helst at gå til den klageansvarlige, i modsætning til hvis du går til en privat finansiel rådgiver som Bofinans.