#112102
Anonym

Hej Beardo,
Nu giver jeg ikke så meget for rådgivere – sælgere – de skifter meget ofte, navneskift på banken eller ej. Jeg har ikke talt med en rådgiver i årevis efter, at Danske Bank har indført teleservicecentre hvor der sidder en masse bedrevidende personer, der skal holde folk væk fra deres “Rådgivere”.
Min rente på 24/7 vil iøvrigt ikke være bedre, da jeg på min gamle BG Bank konto får 1,5 % når den er i plus og renten på kreditten på 100.000 kr. der er tilknyttet har en rente på 7,5 % nom. 7,714 %. Den er iøvrigt steget 1 % på udlånssiden det sidste år og kun steget med ½ % på indlånssiden, hvilket er typisk når jeg ser tilbage gennem mange år.
Jeg jeg må sige at jeg efter 42 år som kunde i BG/Danske Bank er glad for at jeg har valgt at flytte til Skandiabanken og Northern Rock – det vil give mig en stor fortjeneste.
Den nye opsparingskonto Danske Bank er kommet med efter jeg har truffet beslutningen kan jeg kun opfatte som en hån mod kunderne med de produkter der ellers er på markedet herhjemme i øjeblikket.