Pensionsopsparing
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Vil høre om nogen er bekendt med Apc mæglerne,da jeg har været til møde med dem om
muligheden for at de skal admistrerer min pensionsopsparing.
Bliver altid mistænksom nå noget lyder for godt.
Kort fortalt kan jeg fortælle min pension er i Pfa jeg er 58 år og stopper 100% når jeg er 64 år
og kan gå på efterløn.
2017 udbytte i Pfa -17000,. ved det var et dårligt år for mange selskaber, men Apc fortalte de havde leveret
et udbytte på 3,3 % på den måde som mine penge var investeret.
Det kan jeg jo bevise eller modbevise så håber der kommer nogen svar tilbage.
Sidste linie skulle der stå.
Det kan jeg jo ikke bevise eller modbevise så håber der kommer nogen svar tilbage.
Jeg ville nok holde mig fra noget sådan. Det der lyder for godt til at være sandt er det ofte