RKI

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87668
    AnonymForfatter

    hvordan blir man slettet af RKI? hvor kan man låne penge tig at betale det man skylder? mhv MHA

    #111732
    fk2001Forfatter
    #111736
    AnonymForfatter

    Hej…

    Der findes flere forskellige som vil hjælpe med det…

    Der er Lån & Finans http://www.logf.dk

    Ellers prøv at søg på google på RKI lån, så skal der nok komme mange..

    Problemet med banker er at de ser en som kriminel hvis man står i RKI… Og voldtager man en 11årig pige får man 2år bag tremmer, men betaler du en regning for sent står du 5 år i RKI… Det er grotesk,,,

    #111744
    MichaelForfatter

    schnell: En gang vrøvl og sludder. Man skal varsles 3 gange skriftligt inden kreditor kan registrere vedkommende i RKI. Ingen registreres pga. en enkelt forglemmelse. Er man blevet registreret, kan man få fjernet registreringen igen øjeblikkeligt ved at betale gælden. Dit link refererer til et selskab, som låner penge mod sikkerhed i fast ejendom – noget som ingen RKI-spørgere her har alligevel, så det er ikke meget bevendt.

    Så skal vi ikke bare konkludere, at der heller ikke denne gang er hjælp at hente og så komme videre med andre mere relevante indlæg.

    #111748
    AnonymForfatter

    Tja, det er muligt at lige Lån & Finans kun låner penge ud hvis man kun har fast ejendom, men det er der altså mange der skyldnere der har fast ejendom. Og det kan godt selvom man står i RKI. Og der findes mange andre end lige Lån & Finans som vil hjælpe selvom man ikke har fast ejendom.

    Hele pointen var også bare at banker generelt opfatter en som kriminel hvis man står i RKI, jeg kan nævne flere banker med personnavn på rådgiveren også som har det sådan over for personer der har det sådan.

    Men tro mig der er masser af hjælp at hente derude for dem som er kommet i RKI. Men husk din bank er IKKE til for dig du er til for dem. Det er ren og skær forrettning som hvis man går i Bilka eller en FONA butik hvor sælgere er på provision. Det samme er en rådgiver i banken, jo flere forsikringer eller lån de kan lave jo flere penge i kassen til rådgiveren og banken. Og vil man betale hele sin gæld ud ser de slukøret ud….

    #111750
    MichaelForfatter

    Har man ingen fast ejendom men masser af RKI-gæld, kan du måske godt få et lån ja: Til 20-25% i rente hvis du så kalder det for “hjælp". Vi har haft denne diskussion her 1 milliard gange og der ER ingen hjælp at hente for langt de fleste spørgere ud over det vi allerde har gennemgået: Skær ned på udgifterne, tag et ekstra job og betal gælden ned. Hvis spørgeren havde fast ejendom med 1,5 mill i friværdi, så ville vedkommende slet ikke spørge her, men istedet gå til banken eller kreditinstituttet og få løst problemet.

    #111752
    AnonymForfatter

    OK.

    Men står man i RKI vil banken ikke hjælpe. Og der er ikke et eneste realkredit som vil hjælpe. Jeg kan igen nævne dem ALLE af navn både banker og realkredit. TRO mig jeg ved hvad jeg taler om. Har været hele møllen igennem. Ingen vil hjælpe og det var altså til trods for at jeg havde købt et hus i 2004 til 1.080.000kr. Og det blev vurderet til 2.350.000kr sidste år hvor det her stod på.

    Så TRO MIG, INGEN BANKER ELLER REALKREDIT vil hjælpe….

    #111754
    MichaelForfatter

    Der er masser af eksempler på det modsatte. Banken må jo have vurderet din økonomi til ikke at kunne bære et større realkreditlån eller så har der været andre årsager til afslaget, men selvfølgelig er en RKI-registrering en stor hæmsko ved låneansøgninger, da du jo har vist at du har misligholdt tidligere låneaftaler. Jeg er dog ikke enig i, at man er totalt afskåret fra at låne i banken med friværdi i huset og en RKI-registrering, men det kræver et godt forarbejde i form af et grundigt budget og tilbagebetalingsaftale. Hvis du bare går ned i banken og siger “Kan I hjælpe?", så er døren lukket på forhånd.

    Og læg så lige mærke til alle dem der skriver her efter hjælp: I næsten alle tilfælde skriver de: “Hvor kan man låne penge så man kan blive slettet i RKI?". Ingen skriver: “Hvor kan man samle sin gæld til en lavere rente og herved komme ud af gælden hurtigere?" Hvorfor tror du det er tilfældet? Det kan kun være fordi vedkommende vil låne flere hurtige penge, som så heller ikke vil blive betalt tilbage.

    #111756
    AnonymForfatter

    Det er muligt…

    Det er bare ikke den oplevelse vi har haft hos mig.

    Økomomi… Tja jeg har en brutto løn på 25.000kr pr md. og min hustru på 24.000kr pr. md… Det må da siges at være ok…

    Vi gjort alt for vores bank, vi har lavet forslag til en fremtid i Exxel, vi har solgt vores dyre bil for at nedbringe gælden i banken vi sagt ja til dit og dat. Vi har lagt alt på bordet som det var osv… Men alligevel løber man panden mod muren…

    Nu er vi heldigvis ude af det, men når banken stadig bager nag er det ikke nemt….

    #111788
    AnonymForfatter

    Det nemmeste er at maile til RKI og høre hvem man skylder til og få en afdragsordning til det pågældende firma/advokat.
    Hvis beløbet er uoverskueligt og man først blier færdig når man har nået pension alderen og beløbet er over ca. 100.000 kr mener jeg, så kan man søger gældsernæring.
    Ingen firmaer låner penge til Rki registrede..

    #111790
    AnonymForfatter

    Ja så er der mulighed for gældsanering..

    Og jo der er masser af firmaer som låner penge ud til folk selvom de står i RKI…. Og man behøves IKKE have fast ejendom for at låne….

    #111798
    AnonymForfatter

    Ok jeg har selv stået i rki men bed i det sure æble og betalte høje afdrag hver måned. men der var absolut ingen hjælp at hente,hverken firma eller bank. Ikke så meget som et mobilabonnement kunne jeg få.

    #111802
    NultopskatForfatter

    Hej Schnell
    Jeg tror at der er rigtig mange, af de RKI registrerede personer vi har stiftet bekendtskab med her i forummet, der meget gerne vil vide hvilke firmaer, der udlåner penge til RKI registrerede, vel at mærke uden sikkerhed. Lad være med bare at svare google, for det er kun henvisninger til links. Hvilket firma hjalp f.eks dig ?

    Jeg er kun nysgerrig. I det jeg mener, at ingen ved deres fulde fem vil overveje udlån til personer, der er kendt for at undlade at betale deres gæld.
    MVH
    Nultopskat

    #111806
    AnonymForfatter

    hej schnell

    Jeg kunne også godt tæmke mig nogle konkrete navne på firmaer der låner penge til folk der står i rki.Har selv stået i rki og der var alle døre lukkede selv om jeg havde fast ejendom..såh skriv lige hvem alle disse firmaer er.

    #111814
    AnonymForfatter

    Som sagt,ingen hjalp mig. Jeg betalte gælden til advokaterne,og valgte at betale et højt afdrag for at få gælden væk. Og nej ingen er kommet med konkrete svar om hvor man yderligere kan låne penge for at betale gælden fordi det jo næsten er umuligt.
    Så bid i det sure æble et par år,for det er en skøn fornemmelse at være ude af rki.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.