Betaling af gæld
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej.. jeg vil bare høre, når man har betalt sin gæld til RKI, hvor lang tid går der så til man ikke står i RKI længere?! Er det noget der sker med det samme gælden er betalt? eller går der laang tid??
Man betaler ikke til RKI. Dette er blot et firma der registrerer dårlige betaler som indberettes af kreditorer. Det er derfor din kreditor du skal betale, hvorefter han/hende/firmaet sletter anmeldelsen. Jeg mener at så snart du har betalt hvad du skylder har kreditor pligt til at afmelde registreringen ved RKI, og andre steder hvis tilfældet.
okay, tak for hjælpen.. ja det var også det jeg mente, ved godt man ikke betaler til RKI!
Hej.. Så snart firmaet/advokaten kan se indbetalingen skal du slettes fra RKI inden for et par dage. Eller mail til rki.dk og få oplyst om du stadig har gæld.