Erfaring med Lunde – Kvong Andelskasse?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87659
    AnonymForfatter

    Hej.

    Jeg overvejer at skifte hele mit engagement til Lunde – Kvong Andelskasse. Dvs. lønkonto, andelslån, osv…

    Har nogle gode/dårlige erfaringer med Lunde – Kvong Andelskasse?

    På forhånd tak

    #111622
    fk2001Forfatter

    Jeg blev lige nysgerrig for at se om der skule være noget interessant. På deres front page står der:

    “Andelstanken går ud på at alle behandles ens. Dette skal forstås på den måde, at der gives samme rente til vore indskydere, uanset omfanget af øvrige forretninger med os. På samme måde betaler vore udlånskunder den til enhver tid fastsatte rente på et udlånsprodukt – uanset lånets størrelse."

    Og så kiggede jeg lige i rentesatserne. Ikke noget særligt – lige med undtagelse af børneopsparingen den giver op til 5,5%. Interessant for junior, ikke? Under børneopsparing står der så:

    “Oprettelse af børneopsparingskonti til 5,50 % p.a. forudsætter, at indskyder har et helkundeforhold med Lunde-Kvong Andelskasse. Opfyldes dette forhold ikke, forrentes kontoen med 2,5% p.a."

    Jamen jamen, hvad var det lige jeg læste for to minutter siden……… “samme rente til vore indskydere, uanset omfanget af øvrige forretninger med os"

    Så meget for dette. Så for mit vedkommende, slut prut finale.

    #111626
    AnonymForfatter

    Jeg er kunde hos Lunde Kvong andelskasse og kan kun anbefale dem som seriøst pengeinstitut. Du får god service, god rente, næsten ingen gebyrer og en velfungerende internetbank. (Den minder meget om den Skandiabanken har)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.