Lån trods RKI

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87652
    AnonymForfatter

    Hej ved det har været debateret før og mange synspunkter, men jeg er selv registreret i RKI indtil midt næste mdr ihvertfald og skal bruge et lån her og nu til et forretningskocept der giver de heldige $3000 dagligt og garanteret 10 x $3000 indenfor 3 mdr. Så nogen der er villige til at låne mig pengene eller ved hvor det er muligt jeg er næsten total ligeglad med hvad jeg skal give i renter med en udsigt til 6,5 mio i årsindtægt før skat skal bare bruge pengene NU!

    Det skal være muligt at betale lånet af på en gang.

    #111544
    AnonymForfatter

    Hvilket forretningskoncept drejer det sig om?

    #111552
    AnonymForfatter

    Det ser ud som et MLM firma, pyramidespil.
    Jeg tror de spilder dine penge.

    #111554
    AnonymForfatter

    Var ikke lige det der var spørgsmålet!

    #111556
    AnonymForfatter

    Nej, men det var svaret.
    Hvis du skal låne så mange penge NU, så prøv i din egen bank, mybanker låner såvidt jeg ved ikke penge ud.

    #111596
    AnonymForfatter

    Hej Legion

    Det er pyramidespil – og mig bekendt er det ulovligt ifølge markedsføringsloven.

    Det er uetisk – og jeg håber ikke, at der er nogen, der vil låne dig en krone til formålet. For der er altid en taber!. Som jeg husker det, så var der enormt mange i vist nok Albanien, der havde spillet på den måde, og de tabte alle deres penge, fordi der var nogen griske personer.

    Det er grisk pg amoralsk – og hvis det lykkes dig at låne pengene, og du spiller med, så håber jeg, at du kommer til “at sove rigtig dårligt i resten af dit liv". Du burde skamme dig i det hele taget over at overvejet at gøre det. Det er ikke i orden at narre folk – uanset om formålet er at komme ud af RKI. Din opførsel og et ønske om at narre andre mennesker er simpelthen så kritisabelt, at jeg slet ikke har ord for det. Prøv at gøre noget anstændigt for at komme ud af din gæld, fremfor et ønske om at narre andre mennesker. Hvis du tænker over, hvorfor verden er ond nogen gange, så er det fordi, der findes mennesketyper som dig.

    Øv.

    MVH/Nuser

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.