2 mand til Barcelona for 823,23 tur/retur

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • hundemandenForfatter
    Indlæg
  • #95939
    hundemandenForfatter

    Min kone og jeg har nu i en lang periode sparet op ved at bruge vores Norwegian Visa kort til alle daglige indløb hvor vi ikke pålægges gebyr. Der går helt sport i at bruge kortet til alt og i går bestilte vi så vores sommerferie 2018 til Barcelona.

    Pris kr. kr. 1684 for 2 mand tur retur i august7september.

    Betalt med cash points kr. 860,77

    = Samlet pris kr. 823,23 som iøvrigt også genererer nye Cash points.

    Husk blot at indbetale hver måned når regningen kommer, no problem.

    Og så siger man at man ikke kan få lidt sjov forrentning af sine kr. i DK????

    PS: Opfat ikke ovenstående som reklame, men blot en øjenåbner for hvad der er af muligheder 😉

    #228092
    MichaelForfatter

    Og når man så nærlæser betingelserne herunder særligt punkt 33 b. kan man se, at Norwegian og tilknyttede virksomheder stort set har frit spillerum til at anvende informationer om dine købsvaner.

    Så må man jo afgøre selv om det er prisen værd, men du kan være evigt forvisset om at Norwegian har fat i den lange ende og du blot er en velvillig malkeko.

    God rejse

    #228100
    hundemandenForfatter

    Hej Michael,

    Jeg har måske lidt svært ved at se hvad Norwegian vil bruge netop mine indkøbsvaner til? Vi handler jo primært i Rema og køber stort hvor vi kan finde det billigst som ex. Ikea eller Power. Så hvorledes de har mulighed for at malke mig kan jeg ikke umiddelbart se, men finder de fornøjelse i at studere vores købsvaner så skal de da være velkommen til det. Man bliver vel også beluret via internettet som ex. FB og Google Chrome, men det afholder mig da ikke fra at bruge internettet generelt.

    Men hurra for velstandstiderne i DK 😉

    #228104
    testForfatter

    og god tur

    ryan air tager 530 pr person tur retur fra Billund.

    men hvor om alting er skal du gøre tingende som du vil

    #228130
    hundemandenForfatter

    Enig med “test", men der er ofte et “men" når man inddrager Ryanair og i forbindelse med flyture til netop Barcelona er man nødsaget til at bruge ekstra kr. 200,- pr. mand fordi Ryanairs fly lander i Girona og eneste mulighed for at komme videre til Barcelona er med bus. Tiderne passede os heller ikke så vi er stadig begejstrede for vores billige flybilletter.

    #228134
    testForfatter

    god til til de to mænd eller manden og konen 🙂

    #228138
    Lars K.Forfatter

    Derudover er der jo også en brugbar rejseforsikring inkluderet i Norweagian-kortet.
    Det er der i hvert fald i mit 🙂

    #228140
    hundemandenForfatter

    Hej Lars, Deri har du fuldstændig ret, og jeg vil lige prøve at fordybe mig lidt i den rejseforsikring så jeg kender grundbetingelserne 😉

    #228142
    testForfatter

    i skal bare være opmærksom på at de rejseforsikringer på kort jeg har læst på kun har dækket når jeg var med på rejsen og rejsen var købt på kortet. Sygehjemtransport er ikke længere dækket af det offentlige i EU. Derfor kan en weekend i Berlin risikere at blive en meget dyrfornøjelse. Basseret på den overvejelse har jeg en års rejseforsikring via min familie for sikring til ca 500 pr år der dækker i hele verden. Dyrt måske men den har da dækket f.eks datterenes taske at hun var på tur sidst og et par læge regninger over de sidste år.

    Bemærk også forskellige forbehold for rejse formål og opholdstid.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.