Privat ejendom bruges som reklamesøjle
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Har netop købt et hus, som ligger ud til trafikeret vej. Der er opsat hegn som skiller grunden fra offentlig fortov og vej.
Vi har dog fået en løs henvendelse, hvor de spørger om de muligvis må bruge hegnet som reklamesøjle, hvor de vil hænge et stort reklame skilt op.
For os har det ingen æstetisk betydning, da det er en del som vi overhovedet ikke selv ser med det “blotte øje".
Vi snakker en meget trafikeret vej, hvor der i løbet af dagen kommer mange kørende bilister.
Nogle som har erfaringer eller hjemmesider, hvor jeg kan læse eller få hjælp til mere information.
Jeg tænker her den rette pris eller mulighed for at udbyde pladsen til andre, der skulle have interesse i reklame.
Det kræver en kommunal godkendelse, men du skal nok forvente et afslag. Der er ikke frit slag for at plastre private ejendomme til med reklamer (heldigvis)
Hm, selvfølgelig er der en lovgivning på det – havde jeg ikke tænkt på.
Og Ja, ville være grimt, hvis alle kunne pryde med reklamer.. (selvfølgelig undtaget hos mig;-) )