Sydbank – on-line budget
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Har I også problemer med Sydbanks budgetløsning i Netbanken. Det regner simpelthen forkert, især når der udføres en opfølgning på budgettet, går det helt med posteringer der flerdobles.
I sammenligning med DiBa’s budgetløsning i Netbanken, så oplever jeg Sydbanks løsning som elendig.
Jeg har klaget min nød til Sydbanks kundeservice, der blot beklager og siger det ikke nytter at klage. Det lød som om at erfaringen med klager over budgetløsningen var negativ.
Er det ikke noget en interesseorganisation som MyBanker kunne gå ind i med Sydbank – og selvfølgelig andre banker med dårlige løsninger der regner forkert.
Mvh
Leif Andersen