Lån trods RKI her

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #111382
    AnonymForfatter

    hvis jeg skulle bestemme så er det helle på en gang men det kan jeg ikke øv

    #196608
    AnonymForfatter

    hej alle og glædeligt forår

    -det er mit første besøg på denne side, årsag: søger mindre lån trods rki, det lykkes vist aldrig; der er mange der reklamerer om hint, men når det kommer til stykket er svaret nej, så det er efterhånden opgivet.

    -grunden til mit indlæg er en debat på denne side der åbenbart går ud på at latterliggøre folk der er havnet i rki mm.
    -er det en hjælp at foreslå folk at søge læge/psykiater? -betyder ordet “objektiv" noget her? -det må være en grim smag i munden efter at have talt ned til folk der henvender sig i håb om råd og hjælp -det skærer i mit hjerte at ønske jer, der er så skadefro, at I havner i samme eller værre situation.
    mvh Lennart

    #196612
    Mr RForfatter

    Hvorfor skrive i en 6 år gammel tråd ?

    #196620
    HalliHalloForfatter

    Ja, det kunne jeg da også godt tænke mig at vide, især når der lavet 117 andre tråde om nøjagtig samme emne, men måske Lennart har en særlig grund til at skrive i netop denne her?

    Jeg er i øvrigt ked af at du ikke rigtig kan låne penge nogen steder, men når du er ude af RKI lysner det nok lidt, hvis der da er nogen der låne penge ud i dag uden at se en årsopgørelse.

    Kræver alle huriglånfirmaerne årsopgørelse nu om dage?

    Er der nogen der ved sådan noget? Jeg spørger af interesse, kan dog lige tilføje at jeg aldrig har optaget i dette register.

    #196648
    AnonymForfatter

    -ja, det har du/i ret i (røde ører her) jeg havde ikke set “strengen" er gammel
    (jeg rykker lidt tættere på skærmen)

    -det var et kig på mulighedene for “hurtiglån" og dertil hørende betingelser der fik mig til at dumpe ind på Mybanker debatsider for at finde andre link`s end de mest populære googlesøgninger

    -min økonomi er ikke et problem, bare en opgave som så mange andre der skal løses.men ikke ved at låne småpenge til forbrug og klatgæld -jeg ku` bare ikke nære mig for at prøve “lånerouletterne"

    -jeg kan se mig i spejlet efter endnu et firma er afsluttet 100& gældfrit og tænker på at
    tage til Norge el. lign. selvom det det føles forkert på flere måder..

    -beklager mit lidt kluntede indlæg, her hjælper det jo ikke at sige at jeg er ny her..

    mvh Lennart

    #196650
    AnonymForfatter

    hallihallo

    -jeg er ikke stødt på årsopgørelser, har også kun set på “markedet" få minutter af gangen
    ..enkelte vil vide selv dit skonummer, nogle spørger bare hvad du skal bruge pengene til og de fleste spørger, så vidt jeg ved, om intet somhelst og virker stolte af at kunne låne penge ud med bind for øjnene, tabene er dækket ind og det er Dig der betaler hvis du låner penge af dem.
    jeg kan kun fraråde at optage lån til renter højere end man kan få i en bank

    -mit indlæg her skulle egentlig have været at mange link´s man finder i kolonner der påstår rki ingen hindring er for at låne heldigvis viser sig alligevel at afvise pga rki

    -det ka´ jo smut

    mvh Lennart

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.