Vedr. billeje og Visa!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Lars K.Forfatter
    Indlæg
  • #95763
    Lars K.Forfatter

    Jeg skal leje bil i Rom.
    Har et ganske almindeligt Visa/Dankort!
    Det kunne se ud som om, at det godt kan bruges….. og dog (?)
    Jeg er i tvivl om, hvad der menes med “Visa, ikke betalingskort eller forudbetalt"!
    Det står sådan her i betingelserne:

    “ACCEPTERES: American Express, Diners Club, MasterCard (ikke betalingskort eller forudbetalt), Visa (ikke betalingskort eller forudbetalt)".

    Nogen der mon kan hjælpe?
    På forhånd tak.

    #226428
    Udlandsdansker1Forfatter

    VISA-Dankort kan hos nogen biludlejere i udlandet være fyldestgørende, men er i mange tilfælde ikke nok, så det kan klart anbefales at medbringe et “rigtigt" kreditkort.

    Læs f.eks. artiklen: Teknikalitet omkring VISA-Dankort koster danske billeje-kunder dyrt.

    http://www.guide-billig-billeje.dk/tips-biludlejning-guide/erfaringer-goldcar-betaling-visa-dankort-afvist-kreditkort-biludlejning/

    Med venlig hilsen
    Henrik Dahl

    #226432
    testForfatter

    personligt lejer jeg altid ved en af de store. Der er for mange historier som denne om at de “billige" snyder og giver en en bil der ikke virker. Avis modtager f.eks. klager i DK over biler lejet i udlandet og jeg har to gange haft fat i dem for at ændre fejl i regninger fra italien. ikke en høj procent sat i for hold til det antal gange jeg har lejet bil hos AVIS. Italien er det eneste land jeg har haft bøvl i . Hos Avis kan man også bestille via den danske hjemme side.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.