Hjælp til overtagelse af fordring på 188.000€
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg søger hjælp til at finde en der vil overtage mit tilgodehavende i en plantage, plus de 10% af plantagen jeg ejer. Jeg har et tilgodehavende på 188.000€ og de andre ejere vil kun overtage mine 10% for en alt for lav pris og derfor leder jeg efter nogen der kan hjælpe. Jeg har ofte hørt, at der er mange der køber sådanne fordringer op som en investering. Men hvor finder jeg dem?
Pengene skulle kunne blive betalt tilbage over de næste 5-7 år, men da har brug for dem nu til et andet projekt kan jeg ikke vente.
Helt sikkert via at anonymitet indlæg på er forum.
Hvilken type plantage? og hvor er den beliggende?
Hvilken dokumentation har du for dit tilgodehavende hos og dit ejerskab til 10% af plantagen?
Hvordan er ejerforholdet til plantagen? Er der tale om et aktieselskab eller anden form for selskab med begrænset hæftelse? eller er det et interessentskav som du ejer en del af sammen med
Kan du fremlægge et godkendt regnskab som dokumentation for plantagens indtjening og soliditet? Hvis plantagen ikke ejes af et selskab med begrænset hæftelse, bør du også fremlægge oplysninger om de øvrige ejeres økonomiske forhold.
Seriøst morsdreng… kan du ikke se at det er et scam?? Ingen grund til at stille spørgsmål til noget som helst.
Hej Michael og Morsdreng.
Det er ikke et scam på nogen måde. Det var ganske simpelt et spørgsmål om hjælp. Jeg ønsker naturligvis ikke udgive ejere og anden privat information i et forum. Men kom der noget konkret fra en der faktisk kendte til nogen eller noget, ville der komme dokumentation for alt og ikke i et åbent forum.