er Nordea den rigtige bank for os

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #227154
    ABDForfatter

    Men til børneopsparing og pension er ETF’er glimrende. Bankerne sælger de produkter de tjener mest på sådan er det bare. Hvis du mener andet så prøv at nævne de tre magiske bogstaver ETF og se din bankrådgivers ansigtkulør ændre sig. Havde engang den fornøjelse med en “pensionsrådgiver" meget underholdende.

    #227156
    Rasser18Forfatter

    Men banken finder kun produkter frem fra egen hylde og henviser ikke til passive foreninger som er markant billigere

    #227158
    Rasser18Forfatter

    ETF er også bare normalt dyrt at købe i banken pga ekstra omkostninger til kurtage og depotopbevaring. Så kan Nordnet kraftigt anbefales.

    #227160
    ABDForfatter

    Jeg betaler 200 om året i gebyr thats it. Men ja hvis det er til andet end børneopsparing så ville jeg også vælge Nordnet.

    #227162
    VinelskerenForfatter

    Min udfordring er simpel: med en direktørstilling, 3 børn, 1 hund og hus med have er jeg afhængig af en god bank. Også fordi jeg ikke ved noget om investeringer eller interesserer mig for det. Men min økonomi er nu så stærk og teknisk er jeg gældfri i en alder af 45. Det er jeg egentlig lidt stolt af :). Overvejer sommerhus blandt andet.

    Kan i anbefale mig en vej?

    #227324
    Jesper724Forfatter

    Har du brug for uvildig økonomisk rådgivning?
    Pengemagasinet på DR1 leder efter en familie / et par, der kunne tænke sig at være med i en udsendelse om ”uvildig økonomisk rådgivning”. I skal have en økonomisk udfordring, som I mener kræver uafhængig rådgivningshjælp. Det kan fx handle om økonomitjek, gæld, pension eller boliglån.
    Kontakt Jesper Knudsen på jkx@dr.dk eller mobil 29256608.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.