- This topic has 3 stemmer and 4 svar.
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
jeg sidder her med 25.000 kr som jeg har hævet på min andelskredit, for i morgen at købe en bil til 40.000, hvor jeg skal give forhandler 25.000, fordi jeg får 15.000 for den jeg kommer med.
Jeg har aldrig haft billån, men sidder her og tænker om det egentligt bedre kunne svar sig at lave et billån hos ham? Han sagde at han kunne finde nogle billige??
Jeg mener mit andelslån er ca 4.5 % . Nu er det jeg ikke kan greje om jeg har handlet dumt ved at hæve 25000 på kreditten for at aflevere kontant ?
Kan I følge det??
Glæder mig til respons, idet jeg herfra fik uvurderlig hjælp i forbindlese med andels køb 🙂
Jeg tror det er fint nok
Der ryger altid store omkostninger på, hvis man låner gennem forhandler, og dermed blir renter i åop høj.
Og ved andelskredit er det ok, hvis du bare skynder dig at spare pengene sammen igen, så er renten ikke så afgørende…
Forhandleren tjener godt på at låne gennem ham. Så spring ikke på hans plussalg
1000 tak. Nu du siger , at jeg hurtigt skal spare sammen . Så det sådan lidt……. Jeg regner nemlig ikke med at jeg kan betale ind på den konto, men omvendt . Tog jeg et billån, ville jeg skulle betale billån med træk fra min kredit !?
…
Helene, du har gjort det rigtige, ved små lån som 25.000 kr jo er, er stiftelsesomk. klart det vigtigste at kigge på.
Ved træk på din andelskredit er ÅOP jo kun den direkte rente, mens det hurtigt kan koste 5.000 kr eller mere at låne pengene via forhandleren. Selv i fothold til træk på kassekreditten til 10% er det ikke fordelagtigt at låne så lille et beløb, da der jo typisk er indestående på løn-/budgetkonto en del af måneden.
Og du kan da forhåbentligt indbetale løbende på andelskreditten, så denne afdrages over tid! 😉
Vi bruger cookies til at personalisere og undersøge din brug af hjemmesiden. Samtykke til alle cookies gives ved klik på Accepter. Du kan selv slå cookies til og fra i Indstillinger.
Dette website bruger funktionelle cookies og eksterne scripts til at forbedre din oplevelse. Hvilke cookier og scripts der bruges, og hvordan de påvirker dit besøg, er angivet til venstre. Du kan til enhver tid ændre dine indstillinger. Dine valg vil ikke påvirke dit besøg. Læs vores Privatlivspolitik eller cookiepolitik her.
NOTE: Disse indstillinger gælder kun for den browser og enhed, du bruger i øjeblikket.
Nødvendige cookies hjælper os med at aktivere de grundlæggende funktioner til at sikre bedst mulige brugeroplevelse. Hjemmesiden vil ikke fungere ordentligt uden disse cookies.
Navn | PHPSESSID |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Gemmer sessionsdata under et besøg på et website. Sikrer websiteets og applikationssikkerheden. |
Udløb | Session |
Navn | moove_gdpr_popup |
Udbyder | www.mybanker.dk |
Formål | Dokumenterer brugerens samtykke. |
Udløb | 1 år |
Navn | tr_first |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Indsamler oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet til analyse og rapporteringsformål. |
Udløb | 1 år |
Navn | tr_recent |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Indsamler oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet til analyse og rapporteringsformål. |
Udløb | 7 dage |
Navn | XSRF-TOKEN |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Gemmer sessionsdata under et besøg på et website. Sikrer websiteets og applikationssikkerheden. |
Udløb | 10 timer |
Navn | utcOffset |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Gemmer information om tidszone til visning af korrekte tidspunkter. |
Udløb | 1 år |
Navn | laravel_session |
Udbyder | .mybanker.dk |
Udløb | Session |
Navn | laravel_token |
Udbyder | .mybanker.dk |
Udløb | Session |
Hvis du disabler denne cookie, vil vi ikke være i stand til at gemme dine præferencer. Det betyder at hver gang du besøger dette website skal du slå cookies til eller fra igen.
Når disse cookies er aktiveret, hjælper det os til at forbedre vores hjemmeside. Under Privatlivspolitik har vi uddybet hvordan, og hvorfor vi bruger cookies på mybanker.dk
Funktionelle
Funktionelle cookies gør det muligt at gemme oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog eller den region du befinder dig i.
Statistiske
Statistiske cookies hjælper hjemmesidens ejer med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesiden ved at indsamle og rapportere oplysninger.
Navn | _hjIncludedInSample |
Udbyder | www.mybanker.dk |
Formål | Anvendes af Hotjar for at se om en brugers data er udvalgt til at indgå i statistik/adfærdsanalyse. |
Udløb | Session |
Navn | _vwo_uuid_v2 |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Visual Website Optimizer bruger cookies til at huske hvilke forskellige side-variationer, som en bruger har set, hvilke handlinger, som brugeren har udført, og til at huske hvorvidt brugeren er en del af en test. Denne midlertidige cookie sættes for at bestemme, om browseren tillader brugen af cookies. |
Udløb | 1 år |
Navn | _ga |
Udbyder | .mybanker.dk |
Udløb | 2 år |
Navn | _gat & _gat_mybberTracker |
Udbyder | .mybanker.dk |
Udløb | 2 år |
Navn | _gid |
Udbyder | .mybanker.dk |
Udløb | 1 dag |
Navn | NID |
Udbyder | .google.com og .google.dk |
Udløb | 6 mdr |
Navn | SID |
Udløb | 2 år |
Navn | SIDCC |
Udløb | 3 mdr. |
Navn | SSID |
Udløb | 2 år |
Navn | CONSENT |
Udløb | 2 år |
Navn | APISID |
Udløb | 2 år |
Navn | DSID |
Udløb | 14 dage |
Navn | HSID |
Udløb | 2 år |
Navn | SEARCH_SAMESITE |
Udløb | 6 md. |
Navn | UULE |
Udbyder | www.google.com |
Udløb | 1 dag |
Navn | __Secure-xxxx |
Udbyder | .google.com og google.dk |
Udløb | 1 dag |
Marketing
Marketing cookies bruges til at spore besøgende på tværs af hjemmesider. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante
og engagerende for den enkelte bruger, og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjeparts annoncører.
Navn | fr |
Udbyder | .facebook.com |
Formål | Facebooks primære annonceringscookie, som bruges til at levere, måle og forbedre relevansen af annoncer. |
Udløb | 3 mdr. |
Navn | _fbp |
Udbyder | .mybanker.dk |
Formål | Identificerer browsere med det formål at levere reklamer og website statistik. |
Udløb | 3 mdr. |
Navn | AA003 |
Udbyder | .atdmt.com |
Formål | Bruges til online marketing ved at indsamle oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet. Oplysningerne bruges til at målrette annoncering til brugeren på tværs af forskellige kanaler og enheder. |
Udløb | 3 mdr. |
Navn | ATN |
Udbyder | .atdmt.com |
Formål | Bruges til online marketing ved at indsamle oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet. Oplysningerne bruges til at målrette annoncering til brugeren på tværs af forskellige kanaler og enheder. |
Udløb | 2 år |
Navn | uid |
Udbyder | .adform.net |
Formål | Understøtter integrationen af en tredjeparts platform på websitet for at levere målrettet annoncering. |
Udløb | 2 år |
Navn | adtrc |
Udbyder | .adform.net |
Formål | Understøtter integrationen af en tredjeparts platform på websitet for at levere målrettet annoncering. |
Udløb | 7 dage |
Navn | cid |
Udbyder | track.adform.net |
Udløb | 2 mdr. |
Navn | TPC |
Udbyder | .adform.net |
Udløb | 7 dage |
Navn | TPC |
Udbyder | .adform.net |
Udløb | 7 dage |
Navn | C |
Udbyder | .adform.net |
Udløb | 1 md. |
Navn | DigiTrust.v1.identity |
Udbyder | .adform.net |
Udløb | 7 dage |
Navn | IDE |
Udbyder | .doubleclick.net |
Formål | Anvendes af Google DoubleClick til retargeting, optimering, rapportering og tilskrivning af online-annoncer. |
Udløb | 1 år |
Uklassificerede
Uklassificerede cookies er vi i færd med at klassificere sammen med udbyderne af de enkelte cookies.
Hjemmesiden bruger cookies til at personalisere din brugeroplevelse og til at undersøge, hvordan vores hjemmeside bliver brugt. Du giver dit samtykke til vores cookies, hvis du fortsætter med at bruge denne hjemmeside.