Valg af opsparing

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • luffe palsborgForfatter
    Indlæg
  • #95651
    luffe palsborgForfatter

    Jeg har kig på bank norwegian og santander da de 2 umiddelbart har de højeste renter pt.

    Den norske har ikke en kundeservice man kan ringe til samt de er udenfor EU, den spanske har afdeling i dk og man kan ringe til dem.

    Den norske kan man hæve frit på , den spanske har 30 dages ventetid , renten er stort set den samme.

    Hvilken ville i anbefale ? eller måske en helt tredje ?

    #225200
    luffe palsborgForfatter

    Det er ikke meget respons man finder her mere ….

    #225202
    testForfatter

    Havd ee transaktions omkostningerne? Indsætter du i euro? Er der euro du har eller DKK?

    #225208
    Lars K.Forfatter

    Hos Santander har jeg sat hovedparten af pengene til 1,25% (2 år, bundet – kan dog hæves mod dekort).
    Et mindre beløb har jeg hos Norweagian. Herfra kan jeg så hæve fra dag til dag (reelt ca. 3 bank-hverdage), hvis jeg skulle komme i bekneb på lønkontoen.
    Så vidt jeg husker, står de til 0,60 %.
    Mht. til Norweagian er der dog en smule “papirarbejde", da de ikke automatisk opgiver renteindtægterne til Skat. Så det skal man selv gøre.

    #225216
    BetteBentForfatter

    Jeg kan kun anbefale Ikano Bank. Her kan du overføre som normalt dag til dag – du kan lave en sammedags overførsel og endelig kan du overføre som straks overførsel. Det synes jeg er smart !

    #225218
    luffe palsborgForfatter

    skal lige sige at det er DKK jeg vil indsætte. Eneste jeg er lidt i tvivl om er omkostninger hos santander i forhold til bank norwegian. Jeg vil jo ikke ende med at skulle betale dekort eller lign. ved udbetaling fra konto. eller evt skjulte gebyrer forbundet med at have en opsparings konto hos dem.

    #225258
    testForfatter

    Nogen gange kan det være nødvendigt at slå med en terning. Det ka så ske man ikke er ening med terningen og vupti har man taget en beslutning.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.