Spørgeskema til eksamensopgave – vind 1 x 150 kr. til SuperGavekort
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
God aften!
I forbindelse med min eksamensopgave har jeg udarbejdet et spørgeskema, og det ville være en meget stor hjælp, hvis I havde lyst til at komme med jeres inputs.
Undersøgelsen forventes at tage ca. 5 minutter at udfylde og er fuldstændig anonym. Ønsker du at deltage i lodtræningen om 1 x SuperGavekort til en værdi af 150 kr. kan du indtaste dit navn og e-mail i felterne nederst på sidste side. Hvis ikke du ønsker at deltage skal du blot lade feltet stå tomt.
Linket til undersøgelsen er:
https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=FHSTG1ZR3J91
På forhånd mange tak 🙂
Nemt og hurtigt at udfylde. Jeg har allerede været der og håber at blive den heldige vinder
Held og lykke med opgaven
men om jeg forstår værdien. ? kunne være morsomt at læse den færdig opgave