Totalt rod

Svar
  • This topic has 4 stemmer and 6 svar.
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Josua Seerup
    Forfatter
    Josua Seerup

Jeg har over de sidste år oparbejdet en anseelig kviklånsgæld. Jeg har en rimeligt god indkomst og har brug for hjælp til at få ryddet op i alt mit lort.

Er der nogen der kan anbefale mig en uvildig rådgiver i Aarhus?

På forhånd tak

Seerup

test
    Samsund

Den sociale retshjælp er gode til at hjælpe folk, uanset hvilken situation du står i. Umiddelbart vil en bank også kunne være gode til at hjælpe dig videre med et økonomitjek, eller blot ved at kunne give dig et lån, hvor de så “køber” dig ud af armene på de mange kviklånsvirksomheder. Ofte til en meget bedre rente endda.

At have noget baggrundsviden er også altid en god idé, og jeg vil derfor anbefale at du selv prøver at læse lidt rundt omkring hvordan et budget kan lægges (sammenhængende). Der findes en masse gode og gratis artikler rundt omkring, og hvis det er bøger du er på udkig efter har Saxo.com også en lille samling af gratis e-bøger:

https://www.saxo.com/dk/boeger/e-boeger/privatoekonomi?order=2

Samsund

Den sociale retshjælp er gode til at hjælpe folk, uanset hvilken situation du står i. Umiddelbart vil en bank også kunne være gode til at hjælpe dig videre med et økonomitjek, eller blot ved at kunne give dig et lån, hvor de så “køber” dig ud af armene på de mange kviklånsvirksomheder. Ofte til en meget bedre rente endda.

At have noget baggrundsviden er også altid en god idé, og jeg vil derfor anbefale at du selv prøver at læse lidt rundt omkring hvordan et budget kan lægges (sammenhængende). Der findes en masse gode og gratis artikler rundt omkring, og hvis det er bøger du er på udkig efter har Saxo.com også en lille samling af gratis e-bøger:

https://www.saxo.com/dk/boeger/e-boeger/privatoekonomi?order=2

Budgethuset.dk

Hej Joshua,

Det afhænger af dit formål.

Hvis din gæld ikke er realistisk at betale tilbage, er gældssanering eller måske en forhandling med kreditorer en mulighed.
    Da skal du have fat i en gældsrådgiver.

Hvis du er interesseret i at samle dine lån, kan jeg anbefale Uvildige i Aarhus:
    http://www.uvildige.dk/aarhus.aspx

Josua Seerup

Jeg har lånt ca 60.000 . Jeg har fået hjælp fra en ven til at prioritere hvilke lån jeg skal betale ud først.
    Realistisk set kan jeg have betalt ud i løbet af 10 måneder.
    Det vil selvfølgeligt være rart at kunne samle hele skidtet i et lån, men jeg tvivler på at der er nogen der vil have mig som kunde før jeg er gældfri.

Budgethuset.dk

Hvis det drejer sig om 60.000 og de kan betales tilbage på 10 mdr., så tror jeg at betalt rådgivning hurtigt æder besparelsen.
    Saml ballerne og giv den max. gas, så du kan få gælden ud af verdenen hurtigst muligt..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.