Dumt lån, omlægning muligt?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Christoffer SvendsenForfatter
    Indlæg
  • #95508
    Christoffer SvendsenForfatter

    I starten af året var jeg ude i en uheldig situation hvor jeg ikke fik løn et par måneder. Tog et dumt lån fra Vivus som jeg sidenhen ikke har kunnet betale tilbage. Problemet er jeg betaler 700kr månedligt kun for at udsætte betalingen, og kan ikke spare mere op samtidig. Ville enormt gerne omlægge til et forbrugslån på 10.000 med månedligt afdrag på ca. 500(24 måneder) og så betale tilbage når jeg kommer i fuldtidsarbejde om et års tid efter uddannelse. Problemet er at jeg ikke kan blive godkendt nogen steder. Ville sagtens kunne betale da beløbet er mindre end nuværende, og rent faktisk afdrager, selv danske bank vil ikke gå med til det. Er der andre banker mere villige til at hjælpe studerende, end danske bank/diverse kontantlåns bureauer?

    #223150
    MichaelForfatter

    Lav en afdragsordning med Vivus

    #223154
    thsvForfatter

    Lån de 10.000 kr af dine forældre?!

    Og lad så være med at stifte dum gæld fremover.

    #223156
    Christoffer SvendsenForfatter

    Ja ok

    #223158
    Christoffer SvendsenForfatter

    ^fik ramt tryk knappen for hurtigt. Men har ikke familie der kan hjælpe og har kontaktet Vivus flere gange med en afdragingsordning men de siger nej. Er 23 og ikke dårlig betaler eller dybt forgældet. Kun denne ene situation

    #223164
    testForfatter

    Tjo af skade bliver man klog men ikke rig.

    At få en ordning. Vivis er nok umuligt. Det er jo hel deres foretningskoncept at folk ikke betaler retur,

    Hvordan havde du tænkte dig at betale lånet retur i første omgang?

    Mener du seriøst ar løsningen er at låne flere penge?

    Du er bare nød til at få dig et fritidsjob og tjene de penge.

    700kr er trods alt ikke en herregård så hvis du ikke råd til at betale det har du da heller ikke råd til at stifte yderlige gæld.

    Og jo i forhold til din indtægt er du dybt forgældet.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.