PayPal koden.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87589
    AnonymForfatter

    Jeg har brugt Pay Pal længe. Nu er der kommet en kode der skal indsættes. Jeg kan bare ikke finde ud af det. For mig at se er der ingen steder den kan skrives. Det er en kode på 4 tal. Det virker ikke før den er sat i og det er bare træls. Er der nogen der ved noget om det ?

    #110872
    AnonymForfatter

    Du kan kontakte din bank som så kan kontakte PBS.

    tb

    #110878
    AnonymForfatter

    Kender ikke paypal, men ingen andre synes at træde til, så her kommer et forslag fra en der aldrig har prøvet det: Det er på mode for tiden at placere et forvrænget stykke grafik ved siden af et indtastningsfelt. Man skal så indtaste det der står på grafikken i indtastningsfeltet. Det gøres for at ‘bevise’ at der sidder et rigtigt menneske bag.

    Kan det være det?

    #110888
    AnonymForfatter

    Som skrevet ovenfor skal han kontakte banken. Her skal du bede dem om at ringe til PBS som så skal høre hvad det fire-cifret nummer er som referer til den respektive betaling.

    Held og lykke!

    #110902
    AnonymForfatter

    Hej Hansen,

    Den 4 cifrede kode er den du skal bruge til at validere din paypal konto som “expanded use enrollment".

    Paypal skriver:

    Here’s How:

    Select the credit card you want to use to complete the Expanded Use Enrollment Process.
    Click Complete Expanded Use Enrollment.
    If you see the Enter Expanded Use Number page, enter your 4-digit Expanded Use Number and click Submit.
    If you have not initiated the Expanded Use enrollment, you will see the Enroll in PayPal’s Expanded Use Program page. Please read the Enroll in PayPal’s Expanded Use Program page and click Get Number on the Expanded Use Number Sent page click Continue.
    To complete this process, PayPal will charge your credit card an Expanded Use fee. TA unique, randomly generated four-digit Expanded use number accompanies the fee. The Expanded Use number is located right before the word PAYPAL in the transaction description, like this: 1234PAYPAL *EXPUSE.

    håber dette hjælper.

    #110922
    AnonymForfatter

    Tak for interessen – det var rart.
    Jeg fik en mail fra PP om at mit kortnummer var røget ud af systemet af en eller anden grund og derfor kunne jeg ikke bruge den kode som jeg havde givet 12,5 kr for. De havde nu rettet fejlen.Det var bare nemt da først kortet igen virkede. Det var det der Expandet Use Number.

    #110948
    Lars K.Forfatter

    Har selv for ganske nylig prøvet Paypal et par gange. Det virker MEGET hurtigere & nemmere end en bankoverførelse.

    #110952
    AnonymForfatter

    Ja – det er rigtigt nemt og en sikring for at varen kommer eller man får pengene igen. Det var bare den der opgraderings kode der var svær at finde ud af. Men nu køre det igen.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.