Kan jeg flytte min lønkonto

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • kbj3700Forfatter
    Indlæg
  • #95241
    kbj3700Forfatter

    Uden at at flytte resten af mine lån til en anden bank?

    #220166
    ABDForfatter

    Det kan du vel godt, men det kan sagtens få negativ indflydelse på din nuværende banks holdning til dig som kunde.

    #220184
    AnonymForfatter

    Det er måske heller ikke det bedste budskab at sende til en ny bank, at du vil skifte væk fra forpligtelser? Lyder lidt sådan.

    Nu kender jeg ikke baggrunden, men hvis du har noget uafklaret så få det på plads.

    #220188
    kbj3700Forfatter

    Det er som bare for at sende et signal til min nuværende bank (som jeg hurtigst skal væk fra) at jeg absolut ikke er tilfreds med service og ikke vil finde mig i deres gebyrpolitik i samarbejde med Totalkredit.

    #220192
    ABDForfatter

    I så fald ville jeg indhente et tilbud hos en eller flere andre banker. Herefter gå tilbage til min nuværende bank og kræve et bedre arrangement ellers smutte.

    #220202
    AnonymForfatter

    Gebyr-politik i samarbejde med Totalkredit?

    Det er ikke banken som sætter gebyret op. Hvis du ellers er tilfreds med din behandling i banken så vent 3-5 måneder.

    Din rådgiver er højst sandsynlig lige så frustreret som du er.

    Sydbank melder eksempelvis ud de frygter det koster dem kunder nu pga. folk vil væk fra Totalkredit. Det er nærmere Totalkredit som stikker deres samarbejdspartnere i ryggen (også selvom de får lige under halvdelen af bidraget) – men tænk på at det kun er en marginal indtjening til banken, som mister det primære – bil/alm. boliglån, investering, pensionsopsparing mv.

    #220216
    HalliHalloForfatter

    Enig, man kan til enhver tid flytte sin lønkonto eller blot oprette en ny, hvem skulle kunne forhindre en i det?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.