bankhjælp

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95202
    AnonymForfatter

    Mit første indlæg
    Hej jeg håber på at få lidt rådgivning her på siden.

    Jeg har lidt gældsposter til forskelllige udlånere
    Sandtander, Handelsfinans
    Akasse , og er vist nok stadig registreret i ribers. samlet gæld ca 35000
    Modtager arbejdmarkedsydelse fra akasse, men de tilbageholder alt min udbetaling på grund ag gælden til dem.
    Jeg har et kreditkort fra LO-PLUS , og har tænkt mig at klippe det i stykker, således at det ikke frister mig.
    Er danske bank kunde, men har tænkt mig at flytte til en anden bank, da de ikke er villige til at hjælpe pt.

    Er i øvrigt lige startet i virksomhedspraktik, men det giver jo ikke kassen

    #219544
    testForfatter

    gå til en lokal gælds rådgivning.

    Du kan ikke få styr på det rod via et forum

    #219546
    HalliHalloForfatter

    Hej Gartner

    Hvor meget skylder du da A-kassen og hvordan er gælden til dem opstået?

    Hvis denne kasse tager hele udbetalingen, hvad jeg ikke tror på, så har du jo ikke noget at leve af overhovedet?
    For måske du kunne få en afdragsordning med dem?

    Måske du kunne komme med lidt flere oplysninger, for der er mange der gerne vil hjælpe dig med gode råd.

    #219548
    ABDForfatter

    Med det CV tror jeg ikke du skal regne med at nogen bank tager dig ind. Drop det der virksomhedspraktik og tag et arbejde i stedet – hvilket som helst arbejde. Ja det er helt sikkert ikke lige de mest spændende jobs og det kan være du er nød til at flytte, men det er bedre end at hænge fast i den sump. Så kan du jo altid søge drømmejobbet ved siden af.
    Når du har en fast indtægt kan du lægge et budget og derefter burde det være en smal sag at få afdraget din gæld. 35.000 kr. er trods alt ikke en formue.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.