IKANO eller Santander ?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Er der nogen der har erfaringer med hvor nemt det er at oprette konti hos hhv. IKANO og Santander ?
Jeg skal gøre det for min mor så det gerne være rimeligt nemt
VH
Overvej evt. Coop Bank – alternativt skal du måske oplyse hvilket behov hun har. 🙂
Hej kaptajn
Hos Santander kan man mig bekendt oprette en konto via NemID, og mon ikke det er samme fremgangsmåde hos Ikano.
Sådan foregår det vist ikke i CoopBank, idet man skal godkendes der.
Men det nemmeste er vel at prøve sig frem, så finder du ligesom selv ud af det, og det tager kun et par minutter…..
Ja, kan godt se at der manglede lidt beskrivelse af behov.
Det er til at placere nogle penge til mere end 0% i rente i et par år.
Altså som supplement til hendes nuværende bank
Coop lån er godt med renten
Hvad mener du, Gurli?
Jeg mener da ikke indlånsrenten er så god i Coop, som i Santander, men kan da have ændret sig til det bedre.
‘Kaptajn’ er det vigtigste ikke hvor indlånsrenten er højest, frem for hvor det er nemmest?
Så vidt jeg kan se på de to hjemmesider, bør du vælge Santander Bank. Her har de den højeste rente på opsparingskontoen og med deres NemID, virker fremgangsmåden også til at være hurtigere.
Nej- det var udlåns renten
Jo, men så vidt jeg kan se er renterne meget tæt så kan godt leve med en forskel på 0,1%
I øvrigt kan jeg se at Basisbank lige er kommet nogle renter lige over Santander og IKANO
Uden opsigelse ligger Santander vist bedst, men du vil gerne binde dine penge i en årrække?