Netbank, kontobevægelser og kundeservice

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95122
    AnonymForfatter

    Jyske Bank har for nylig ændret deres opstilling, funktion og muligheder i deres netbank. Mange kunder har klaget over den ringe funktion og brugervenlighed i denne nye udgave af Jyske Netbank, men bankens hotline har tilsyneladende valgt at ignorere disse kunders kritik.
    Da konto-oversigt og bevægelser er en væsentlig funktion for mit brug af netbank, har jeg valg at se mig om efter en anden bank med bedre service. Er der nogen der kan anbefale mig en bank med en god og lydhør service, i hvert fald på netbanksdelen?

    #218138
    HalliHalloForfatter

    Mon ikke bare du skal vænne dig til de nye funktioner og er sikkert ikke lavet for at genere kunderne, men ment som en forbedring.

    #218146
    AnonymForfatter

    Jeg er enig med LVS om at det nye layout for kontobevægelser ikke er en forbedring. Jer er kunde hos FinansNetbanken, men Netbanken er mere eller mindre lig Jyske Banks. Det nye layout er langsommere end det gamle, hver linje fylder mere og det er langsomt at scrolle ned til gamle transaktioner. Desuden kan man ikke mere udskrive en enkelt transaktion – kun listen.

    For ca. 1 år siden blev billedet til konto-til-konto overførsel lavet om. Det var heller ikke nogen forbedring.

    Jeg synes dog generelt deres hotline er fin og imødekommende – i denne situation er de formentlig låst i en situation hvor der er truffet en beslutning (højere oppe) som de ikke kan ændre.

    Jeg har hørt fra Hotline at der er planer om at ændre investeringsmodulet. Jeg gruer for resultatet.

    #218152
    FredensborgForfatter

    Det må være noget som er blevet standard. Det er også ændret til samme udseende og funktion som eriklil omtaler i Sydbank. Til stor utilfredshed for Sydbanks kunder.

    Det er ikke bare noget med at man skal vænne sig til noget nyt. Nej det nye layout er dårligere, meget dårligere og overskueligheden er især dårligere på skærmen med den store afstand mellem linjerne af de forskellige poster. Øv!

    Med venlig hilsen

    Fredensborg

    #218176
    AnonymForfatter

    Jeg er ikke i tvivl om de gode hensigter, men når en del kunder gør opmærksom på, at det nye design fungerer dårligere end det gamle, bør programudviklerne i det mindste forklare deres intentioner eller tage en debat op med de kunder, der kommer med en konstruktiv kritik. Deres deltagelse i debatten er vel også med de bedste hensigter.

    #218186
    Mikey 68Forfatter

    Smag kan som bekendt ikke diskuteres; men jeg er absolut også på det kritiske hold mht. det nye layout…
    I bedste fald en helt unødvendig ændring (if it ain’t broke don’t fix it); men det er virkelig uoverskueligt selv efter man har slået de der kategorier fra 🙁

    #218224
    AnonymForfatter

    Denne hjemmeside tilbyder hjælp til at skifte bank. Det er måske en mulig løsning på problemet med den ringe lydhørhed fra Jyske Bank.
    Man skal i den forbindelse nok undgå de banker der sandsynligvis har den samme løsning på deres netbank, for løsningen er sikkert udviklet af Bankdata. Iflg. Bankdata’s website ejes Bankdata af 11 danske banker: Alm. Brand Bank, Djurslands Bank, Jyske Bank, Kreditbanken, Nordfyns Bank, Nordjyske Bank, Ringkjøbing Landbobank, Skjern Bank, Sparekassen Sjælland, Sydbank, Østjydsk Bank.

    Godt Nytår fra LVS

    #218250
    HalliHalloForfatter

    På Finansnetbanken kan jeg ikke se nogen generende ændringer, så ved ikke hvad du taler om, LVS?

    Kunne du ikke detaljeret oplyse, hvad problemet drejer sig om?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.