Udgifter

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • spickyForfatter
    Indlæg
  • #95112
    spickyForfatter

    Hvad er et normalt udgiftsniveau for 2 voksne og 2 børn om måneden. Altså faste udgifter.

    #217894
    HalliHalloForfatter

    Spicky, hvad skal du nu bruge den oplysning til? Jeg kan se at du har været med herinde i 8 år, så du burde jo nok selv kunne finde frem til svaret ved at kikke i gamle indlæg eller hvad?

    For at købe bolig regner de fleste banker vel med at man mindst skal have 13-15.000 kr. månedligt, så vidt jeg husker.

    #217918
    spickyForfatter

    Nu skal du holde op med at blande dig. Hvad kommer det dig ved hvad jeg skal bruge den oplysning til???

    #217922
    SyfaxForfatter

    36k i faste udgifter, hvor 4k er til opsparing og 6k er til indkøb.

    #217924
    MichaelForfatter

    Gå ind på statistikbanken.dk og find tabel FU5 og søg selv de tal frem du skal bruge. Dit spørgsmål kan ikke besvares med ét tal – der er himmelvid forskel på at bo i lejebolig i Sønderjylland i forhold til eget hus i Brønshøj eksempelvis.

    #217926
    spickyForfatter

    Det var ikke så lidt. 36k. Bor i på Strandvejen???

    #217928
    MichaelForfatter

    36K er ikke usædvanligt højt inkl. opsparing og husholdning for en husstand med 2 voksne og 2 børn.

    #217930
    spickyForfatter

    36k i fast udgifter hver måned??? Der skal altså nogle pænt høje lønninger til. hvis man samtidig skal have de ca 15000 i rådighedbeløb bankerne kræver. Det er jo 25.500 udbetalt til hver voksen. Det tror jeg simpelthen ikke på er normalt. Det vil jo svare til en bruttoløn omkring de 40.000

    #217934
    MichaelForfatter

    Prøv nu at se på hvad Syfax skriver: Det er 36K inklusiv opsparing og husholdning på tilsammen 10K. Altså er der faste udgifter for 26K. Med et krævet rådighedsbeløb på 15K giver det 41K i alt hvilket nogenlunde svarer til en løn på 70K før skat eller 35K pr. person. Det er absolut ikke nogen usædvanlig høj løn.

    Og i øvrigt er Syfax ét eksempel ud af mange hvilket er årsagen til at jeg henviser til Danmarks Statistik hvis man vil have nogle ordentlige data.

    #217938
    KillernetdkForfatter

    Hallihallo burde snart udlukkes fra denne side, det jo helt utroligt hvordan du skal nedegøre folk sådan, Og hvad kommer det dig ved hvad den oplysning skal bruges til.

    #217940
    MichaelForfatter

    Killernet.dk: ignorér trollen. Det er den bedste måde at håndtere provokatører på

    #217942
    KillernetdkForfatter

    Det bliver hermed gjort, har anmeldt det til mybanker.

    #217946
    HalliHalloForfatter

    Killernetdk:

    I princippet var det da mig, der burde indberette dig, men bare rolig, det kunne jeg aldrig drømme om, da jeg syntes det er meget barnligt. Din kritik syntes endvidere at være helt malplaceret, men du har sikkert en grund til at fare sådan frem. I en anden tråd for nylig gjorde du nøjagtig det samme.

    I øvrigt har jeg aldrig forbrudt mig mod Mybankers regler, og hvis man ikke har lov til at spørge ind til en gammel skribents motiv til at stille et ret simpelt spørgsmål, der er stillet utallige gange, så ved jeg ikke hvad…………

    Endvidere har jeg rettet ikke ubetydelige fejl herinde, om det så gælder gældssanering eller en banks modregning i en pensionsordning ved dødsfald, og det er din tilsyneladende gode ven “Michael" jeg har måttet rette flere gange. Ofte har “morsdreng" heglet ham igennem, fordi han ofte udtaler sig om ting, han ikke har viden om og morsdreng mener, det skyldes hans manglende uddannelse indenfor finanssektoren.

    Jeg erkender gerne, at jeg stiller en del spørgsmål til flere af indlæggene, men mener, efter min opfattelse, at det altid er relevant, så det ikke bliver alt for overfladisk, som det ofte bliver.

    Se bare i denne tråd, hvor man nu diskuterer om 35.000 kr. er en høj løn eller ej, ja, det er det for nogen, der måske er ansat i et lavlønsfag, hvor lønnen kun er det halve. En kontorchef tjener omkring 70.000 kr. om måneden og en overlæge omkring 100.000 kr. for ikke at nævne en bankdirektør, der har 10 gange så meget, 300.000-500.000 kr. månedligt, hvor 35.000 kr. så er en yderst ussel løn. Er diskuteret før og hvad kan man bruge det til?

    Jeg syntes med andre ord, at du burde se og få bugt med din indestængte harme, det øderlægger forkorter dit liv, for tilfredse og glade mennesker lever oftest længere.

    Glædelig jul til alle her på Mybanker.

    Anders

    #217960
    SyfaxForfatter

    > Det var ikke så lidt. 36k. Bor i på Strandvejen???

    Vi er en helt almindelig familie med 2 fuldtidsjobs, 2 børn i institution, 2 biler og et almindeligt hus til 2.5mio i Østjylland.

    #217966
    testForfatter

    13400 går der ind på husholdnings kontor Per måned til mad benzin dåse øl og såvider to voksne og to børn. Vi har kun ca 4 km til arbejde alligvel er vi ofte over de 13400

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.