Sandt eller falsk? HJÆLP!!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95106
    AnonymForfatter

    Hej der er en der hedder Anne-malene Nielsen som kan låne penge ud fra banker, jeg har så fået dixa bank i Benin, mit spørgsmål er så om jeg kan tro på at det er en ægte bank eller om det er svindel.. Det skal lige siges at jeg har betalt dem 2250,80 kr. Det var noget med at det skulle man, nu vil de så have at jeg skal betale 5000 kr i morgen, som en slags forsikring, og så skriver de at pengene kommer ind på onsdag, vil hurtigst muligt gerne have jeres hjælp da de 5000 kr er vores sidste penge og mangler stadig at betale regninger

    #217694
    AnonymForfatter

    http://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/8716-laan-i-tyskland

    Det er IKKE seriøst så hold dig langt væk. Husk, at 1ste gang du bliver snydt, er det den andens skyld, 2. gang er det helt og holdent din egen.

    Det går kun ud på at lokke penge ud af dig. Lånet får du aldrig.

    #217696
    AnonymForfatter

    Jeg synes bare det virker så virkeligt da jeg også har skulle skrive en masse kontrakter

    #217698
    testForfatter

    Hvorfor sku da der være nogen i Benin der vil låne dig peng i Danmark uden sikkerhed ? Det virker muligvis virkeligt men det er svindel.

    #217700
    AnonymForfatter

    Ja det ved jeg godt, men de skriver så også at de penge jeg sender dem er en forsikring for at jeg nok skal give penge tilbage og det er for gebyr og forsikring for dødsfald Osv.

    #217704
    HalliHalloForfatter

    Kære “Samle lån": Er det da ikke onsdag i morgen? Du skriver, at du skal betale 5000 kr. i morgen, og så kommer pengene ind på din konto onsdag.

    Prøv dog og indbetal de 5000 kr. for at se om du så modtager det lovede lån.

    Nu skal man jo heller ikke tro at alle er røvere og banditter, så måske det er et forsøg værd.

    Hvad er grunden i øvrigt til, at dette tilbud interesserer dig?

    Har du spurgt din bank til råds?

    Er der nogen i din omgangskreds, der har anvendt firmaet?

    Kunne du måske undersøge før du beslutter dig.

    #217714
    AnonymForfatter

    Ja det vil jeg et eller andet sted også gerne prøve, problemet er bare at hvis de lyver/ svindler mig har jeg ikke penge til at forsøge mit barn og kan heller ikke betale regninger, jeg ville fordi jeg står i rki i Danmark og så kunne jeg bruge de fleste af pengene til at samle min gæld 1 sted og så var der også lidt til julehygge, og de var villig til at jeg skulle afdrage med lidt om måneden, derfor fik det min interesse. Nej kender desværre ikke andre der har hørt om det før, jeg er i gang med at undersøge det. Jeg har skrevet til en advokat og til politiet for både at vide om de har kendskab til dem og for at høre om hvis jeg er blevet snydt om det så er muligt at få pengene tilbage… Jeg har alle kontrakter jeg har underskrevet og alle mails

    #217716
    MichaelForfatter

    Tillykke – du er blevet fuppet. Du bestemmer selv om du vil nøjes med at tabe 2250 kr eller om du vil smide 5000 kr. mere i lokummet.

    #217720
    HalliHalloForfatter

    Jeg tænkte nok, at du står i en svær økonomisk situation.

    Må jeg spørge om du har søgt julehjælp hos din præst, Kirkens Korshær, Frelsens Hær osv.? For det kunne forbedre din økonomi, og ud fra du skriver er du berettiget.

    Hvis ikke du har søgt, så er det desværre for sent nu, men prøv til de forskellige og forklar din situation, så måske du alligevel har en chance. Eller ring de dage hvor de udleverer hjælpen, da det kan være at de har noget i overskud, der ikke bliver afhentet.

    Held og lykke og rigtig god jul.

    #217724
    AnonymForfatter

    Hej…. Jeg har søgt de forskellige steder, men jeg ved også hvor svært det er at få hjælp, der er jo desværre mange der søger, derfor havde jeg håbet på at dette kunne hjælpe mig, men er pludselig blevet i tvivl om det er fup, og jeg vil jo helst ikke miste mine sidste penge, men det kunne også være dejligt at komme ud af rki og afdrage 1 sted og forsøde julen lidt

    #217726
    MichaelForfatter

    Suk… du er blevet åbenlyst fuppet, men fatter det ikke engang. Så kan jeg desværre ikke gøre mere for dig

    #217734
    AnonymForfatter

    Jeg har fået snakket med politiet og de siger at jeg er blevet fuppet og at de vil se om jeg kan få pengene tilbage hvis jeg laver en anmeldelse, så det har jeg gjort

    #217736
    AnonymForfatter

    Jeg vil bare gerne se det bedste i mennesker og så bliver man straffet engang i mellem

    #217740
    HalliHalloForfatter

    Det er også den helt rigtige grundindstilling at have, men man skal ikke være for naiv. En sund skepsis er ikke at foragte, men måske du ikke laver denne grumme fejl endnu engang, og det tror jeg heller ikke at du gør.

    #217746
    MichaelForfatter

    Politiet hverken kan eller vil gøre noget ved den slags her for det har de ikke ressourcerne til. Afskriv dine 2250 kr. for du ser dem aldrig igen. Ingen myndighed vil bruge dyrebare arbejdstimer for så lidt alligevel.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.