Kunde i Danske Bank?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95090
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Er du kunde i Danske Bank og må jeg stjæle 2 minutter af din tid.
    Så håber jeg du vil hjælpe mig med at besvare mit spørgeskema i forbindelse med et semester projekt

    God dag.

    https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=UJRY8PN43J31

    #217556
    P_VangForfatter

    Done 🙂

    #217558
    AnonymForfatter

    Tusinde tak 🙂

    #217640
    HalliHalloForfatter

    Hvor mange svar har du fået på din undersøgelse?

    Vil du oplyse hvad svar du fik?

    #217658
    AnonymForfatter

    Jeg har 86 svar.. Må jeg spørge hvad du skal bruge det til? 🙂

    #217664
    onjForfatter

    danske bank er ikke til at stole på,tag aldrig dansk bank,
    når du bliver ældre vil banken af m dig

    #217778
    HalliHalloForfatter

    Annie, er du ansat i Danske Bank?

    Jeg spørger bare, da bankens logo er trykt på siden, ligesom spørgsmålmålene ses at være formuleret af banken selv.

    Og hvad du kan bruge svarene til i en eksamensopgave er mig en gåde……….

    #217790
    AnonymForfatter

    Nej det er jeg ikke.

    Jeg kan bruge mange af svarene i min opgave, da det viser at der er forskel på hvordan kunderne opfatter banken alt efter hvilket kundeprogram de bruger

    #217796
    testForfatter

    Det burde da være en ret indlysende konklusion. har altid undre mig over de vejledere der mener at en sådan undersøgelse giver en værdi til opgaven. Da jeg læste sku vi ha godkendelse til at lade egne undersøgelser indgå i opgaverne hvilket var svært at man så sku vurdere værdien.

    er 100% på at du kan finde undersøgelser der dokumentere at en differentierings strategi naturligvis påvirker kundernes oplevelse af dit produkt og din ydelse. Hvis ikke kunderne i det segment du satser på har en positiv opfattelse af dig er den da helt gal.

    #217808
    BertelsenForfatter

    Det er klart – jo større engagement des bedre priser…

    #217820
    HalliHalloForfatter

    Hvis alle kunder var fornuftige, så havde Danske Bank ikke én eneste Basiskunde, som i stedet burde vælge f.eks CoopBank eller måske Basisbank, som vel er ligeså billig.

    Annie, du kan ikke bruge mit svar til ret meget, da jeg ikke tog den alvorligt, har krydset mig af som 18-27 kunde, selvom jeg er ældre, men dit system kunne ikke finde denne fejl, ærgerligt, ikke?

    Men håber trods alt, at du alligevel består din eksamen.

    Men Danske Bank kan være god nok for 3/4-millionærer, men almindelige kunder bør holde sig langt væk fra denne bank.

    For hvem vil ikke gerne spare 500 kr. gode skattefrie kroner. Det svarer til omkring en dagløn for en person på mindsteløn.

    Unødvendige penge at forære denne bank, men 64-årige Peter Strårup (tidligere direktør) skal jo også have 3-4 millioner i pension i de næste 2-30 år, så der skal jo penge i kassen. Nu blev jeg også populistisk, ligesom “testmanden" tit er.

    #217910
    HalliHalloForfatter

    Annie, hvornår fremlægger du resultatet af dine undersøgelser?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.