Lån i Tyskland

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Indlæg
  • #221176
    testForfatter

    hvis du skal låne så lån i banken. Hvis du ikke kan det så lad være.

    hvis du har indgået en aftale om et lån ved et svindel fortetagene så lad være med at betale dem noget.

    hvis det er et “reelt" kviklån så oplys dem at du ikke ønsker lånet alligevel.

    har du mistanke om misbrug af dit cpr nr så løse f-eks. her

    http://taenk.dk/tema/pas-paa-dit-cpr-nummer/fem-eksempler-paa-misbrug-af-cpr-numre

    #221390
    JepsJepsForfatter

    Jeg har skrevet til ham “Thilo Volz" for sjov .
    Startede ud med at skrive på dansk – og han svarede på det mest ubehjælpsomme dansk som man kan forestille sig. Totalt ude i hampen.
    Gætter på, at han anvender Google translate eller lign :-).

    Han skriver at han vil låne penge ud mod et forudbetalt gebyr.

    Jeg har skrevet en masse useriøse ting til ham og stillet ham tilsvarende spørgsmål idet jeg tænkte,
    at han da snart må have forstået, at jeg IKKE har tænkt mig at sende penge til ham og at jeg bare driver gæk med ham.

    Men han svarer bare frejdigt tilbage og bliver ved med at spørge om jeg er interesseret – uden af forholde sig til spørgsmålene :-).
    Tror slet ikke, at han har læst hvad jeg har skrevet :-).

    Har også skrevet, at jeg var interesseret i at møde ham og at jeg var klar til at tage til Tyskland for det.
    Det var op til ham at vælge tid og sted. Men det afviste han totalt – det havde han ikke tid til.

    Til sidst har jeg nu skrevet til ham på Tysk (oversat via Google translate 🙂 ) hvor jeg skriver, at jeg har fået et andet tilbud fra
    en mand i Nigeria der skal have frigivet nogle penge, men at jeg er bekymret for om der er tale om netsvindel :-).
    Det har han så svaret på: Han vil IKKE anbefale mig at sende penge til Nigeria :-).
    Til gengæld tilbyder han stadig sin låneordning – og på et tidspunkt tilbød han endda noget lignende som det der står i ‘Nigeria brevene’ :-).

    Der er ingen tvivl i mit sind – det er fup og svindel.

    #224040
    Anja 74Forfatter

    Jeg har mailet intet mindre end indtil videre med Volz Thilo
    Han har senest billede af pas og passer med profil på fb
    Den er svær men jeg vil sku finde ud af h ad det er for en Karl nogen der har lånt eller blevet snydt ?

    #224042
    Anja 74Forfatter

    54 mail

    #224044
    morsdrengForfatter

    Hvorfor skulle en långiver med bopæl i Tyskland låne penge ud til en privatperson der bor i Danmark? At den endelige långiver måske endda er en bank i Vestafrika, gør det absolut ikke bedre eller mere sandsynligt.

    Den udenlandske långiver kender INTET til Danmark og ved derfor ikke hvilke informationer han skal indhente fra dig til brug for sin kreditvurdering, og vil i øvrigt heller ikke kunne læse og forstå disse informationer, hvis han fik dem. Udebliver dine betalingen på lånet, vil det blive både svært og dyrt for långiver at inddrive tilgodehavende i Danmark

    Du vil sandsynligvis aldrig nogen sinde få udbetalt et lån fra den pågældende, tværtimod vil du blive anmodet om at betale forskellige gebyrer og omkostninger til långiveren på forhånd og må så håbe på, at han efterfølgende vil udbetale dig lånebeløbet – hvilket næppe vil ske.

    Læs de indlæg der allerede findes på denne tråd og hold dig langt væk

    #227120
    baumseForfatter

    han er en svindler, alt ser godt ud, men man skal betale nogle penge , før man kan få pengene, som han skriver, normalen ville være, at det blev lagt oven i lånet, men det kan man ikke, og så det at man skal sende dem med Western Union til et navn i Benin, så det er en rigtig svindler ham her.

    #227122
    baumseForfatter

    Der findes 2 mere som annoncer på nettet, det er på nøjagtig samme måde, det hele ser meget ægte ud, men det er det ikke.

    Den ene bruger navnet Kristine Pedersen, og den anden er Credit finansering

    #227126
    baumseForfatter

    Den der hedder Credit finansering, har en annonce på face book i dag, under navnet, Emprunt Minitau X, svindel, hvordan kan face book tillade det.

    #227194
    baumseForfatter

    Jeg forstår ikke du svarer på sådan en side, når du også er en svindler, ja du er så den næste på listen, plat og svindel hele vejen igennem.

    #227198
    baumseForfatter

    Svindel, det er kun for at hive penge fra folk.

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.