Regler vedr. Boligsalg imens jeg er på SU???

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Steffen Frørup LottForfatter
    Indlæg
  • #94924
    Steffen Frørup LottForfatter

    Som overskrifter siger – kan jeg det uden at det vil gå ud over min SU eller uden at det vil påvirke det beløb jeg har til rådighed jeg må tjene om året? Og hvordan vil formuen ( som går ca lige op med lån ) påvirke ansøgning af boligsikring eller institutionstilskud fremover fra den 1/9? Antaget lejligheden er afviklet der.

    Pengene vil uagtet gå til lån – så er derved ikke en formue? Så længe den ikke står i en x antal lang periode på min konto Eks?

    #214960
    Steffen Frørup LottForfatter

    På forhånd tak 🙂

    #214992
    testForfatter

    Bare sy dine penge ind i madrassen og stil dig i kø ved kassen og kræv din ret på forøgelse fra staten.

    #215010
    Steffen Frørup LottForfatter

    Tja, men kan jeg det 🙂 ? Jeg mener får skat ikke afvide automatisk den er solgt og der står en formue / er kommet en formue ind i dette indkomstår ift boligsikring og institutionstilskud, evt SU?

    #215012
    HalliHalloForfatter

    Hej Steffen Frørup Lott,

    du skal da bare kontakte SU, Udbetaling Danmark og Skat for at høre dine rettigheder fremfor at stille dine fjollede spørgsmål her, ja undskyld, men det syntes jeg faktisk.

    Så kan du vende tilbage her, når du har fået svar på dine ønskede spørgsmål.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.