Indløs check
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej.
Jeg har modtaget en check fra DONG, som jeg ikke fik indløst indenfor de 6 måneder. Jeg bad dem derfor genudskrive den og fik besked tilbage at det kunne de ikke og checken var blevet indløst. Det er mig, der står som betaler på DONGs leverance og checken er sendt og atteseteret til mig. Det er dog ikke mig, der står som “kunde", da jeg har haft en udlejer i min bolig, som. Da jeg ikke havde indløst checken, har de derfor udskrevet en check på beløbet til den der står anført som “kunde" på leverancen. Det synes jeg lyder sært! Jeg har dog stadig et brev, attestret til mig med oplysning om, at jeg har penge tilgode hos DONG. Kan de så bare sige, at de har udløst den til anden side – til den der står på kundeforholdet?