Hjælp finansøkonom spørgeskema
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej jeg er igang med skrive en opgave indenfor finansøkonomi og derfor har udarbejdet en lille spørgeskema. Det vil være til stor hjælp hvis I har lyst til at svare på få spørgsmål. Jeg har valgt at lægge den herinde, fordi jeg følger med i debatten og forventer at få gode resultater herfra.
Tusind tak for hjælpen!
Humm Hvad kan du da få ud af det.?
Hvordan indlånsrenten påvirker valg af bank og hvad man vægter mest i banken.
Jeg er færdig med at indsamle data og siger tak til alle der svarede på spørgeskemaet!
humm men der var jo ikke mulighed for andet ind at vægte hvad indlånsrente betød i forhold til indlånsrente. Man kunne så prioriteter 5 ting du havde udvalgt. Det giver dig da ikke noget særligt billede af hvorfor jeg har valgt den bank jeg. Hvor meget regner du med at undersøgelse skal vægte i den samlede opgave?