Hjælp – bor på gaden

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94729
    AnonymForfatter

    Hej alle sammen,

    Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig da jeg står i en ubeskrivelig træls situation.
    Jeg er 21 år, og har taget ufattelig mange dårlig valg igennem livet. Jeg boede ved min kæreste, og blev smidt på gaden for 2 uger siden. Jeg har bogstavelig talt ingen tag over hovedet.
    For et lille års tid siden, valgt jeg at være så god hjertet st hjælpe en veninde i nød (det dummeste jeg længe har gjort) – hun havde fået lejlighed men havde ingen møbler, jeg stolede på hende så JEG tog et lån for hende i Ide møbler på 10.000 jeg afdrager hver månede på det.
    Men det har nu gjort jeg ikke kan gøre noget. Jeg har takker ja til en lejlighed, men kan ikke få hjælp nogle steder til boligindskud.
    Indskudet skal være betalt på fredag og er på 16000. Hvad gør jeg 🙁

    #212786
    MichaelForfatter

    Det er der ikke nogen her der kan hjælpe dig med desværre

    #212792
    AnonymForfatter

    Du ansøger din kommune om et kommunegaranteret boligindskudslån. Med lidt held opfylder du kriterierne for at få et lån.

    #212822
    AnonymForfatter

    Du skal da bo hos din Ide-Møbler veninde – din afbetaling på hendes gæld optaget i dit navn (!!!) er da bare forudbetalt husleje, som du skal nyde godt af nu.
    Pøj pøj.

    #212824
    MichaelForfatter

    Hvem uden møbler overhovedet går i øvrigt i Idémøbler? For 10K får man jo ingenting dér

    Det havde nok været mere troværdigt hvis trådstarter i det mindste havde nævnt Ikea i stedet

    #212826
    HammerenForfatter

    jeg vil altså godt hjælpe – kan slet ikke holde ud til at forestille mig hvordan du har det 🙁
    Det ligger inderligt til mig at hjælpe andre når der er behov for det!!!!!!

    Har du en konto jeg kan overføre pengene til? Mobilepay er vel ikke en mulighed, da deer kun er 3 dage til fredag og man kun må overføre 1500 pr. dag.
    Og hvad tænker du mht. at betale pengene tilbage?

    Kærligste hilsener, Hammeren

    #212828
    morsdrengForfatter

    Man bør kunne gå ud fra, at de spørgsmål der stilles på dette forum er ærligt ment.

    Med dette som udgangspunkt, er flere af ovennævnte svar under lavmålet og afslører meget om besvarerens moral – eller mangel på samme.

    Har man fulgt Hammerens diverse indlæg, er man ikke i tvivl om, at han er hvad man sædvanligvis betegner som en internet troll, og at hans angivelige tilbud om ydelse af et lån – udover at være i strid med debatreglerne – ikke er ærligt ment, men alene tjener det sædvanlige provokative formål.

    #212890
    AnonymForfatter

    1. Flyt hjem til din mor
    2. Få en uddannelse (SU berettiget )
    3. Få dig et job
    4. Tjen nogle penge så du kan side på mybanker og svine dumme fattige bumser som alle andre herinde.

    #212960
    HalliHalloForfatter

    Bomig: Det er da en frygtelig kedelig situation du er havnet i, og jeg kan desværre heller ikke hjælp dig, men kunne da godt tænke mig at høre om du har fået den fornødne hjælp af det offentlige til betaling af indskud til ny lejlighed.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.