salg af fremmede valuta

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94681
    AnonymForfatter

    Hvor for man mest for sine penge når man skal sælge Engelsk pund og euro til dansk krone??
    Og hvor kan man evt. Tjekket sådan noget??
    På forhånd tak ☺

    #212272
    AnonymForfatter

    Jeg har lige solgt et stort beløb i Euro, som det tog 5 timer at hente hjem via ECB’s medvirkende, jeg nævner ikke hvilket land, men jeg fik kurs 744,74 i en Valuta-Bank, dem er der 5 af i Danmark (DB,Nordea,SparNord,SydBank,JyskeBank), de andre banker bruger en af de 5 godkendte Valuta-Banker og tager “højt gebyr" ….

    #212300
    HalliHalloForfatter

    Jeg har aldrig i hele mit liv solgt valuta, kun købt, men hvis du bor i København, så ligger vekselkontorene på et hvert gadehjørne.

    Der var forleden èn herinde, der have tjent mere end 500 kr. ved at løbe fra kontor til kontor for at presse prisen op.

    Måske denne mand læser med og kan fortælle mere nøjagtigt hvad han gjorde og hvor han solgte!

    #212312
    thsvForfatter

    HH hold dig nu til den veksling af småmønter i fremmed valuta du brugte så lang tid for nogle år siden!

    Lystløgner er hvad du er…

    #212410
    HalliHalloForfatter

    LolleThsv: Hold dig nu til dit speciale: Finansiering af boliger, men du skulle nok bare lige på ny prøve at genere mig, hvilket
    er helt i orden.

    Du kalder mig lystløgner, men prøv lige at se hvad JET45 har skrevet herinde gennem årene; der kunne du netop med fulde
    ret anvende udtrykket.

    At han skulle have vekslet et stort beløb med ECBs medvirkende savner jo totalt grundlag i virkeligheden, men bare ikke èn
    bruger kommer med forundring eller kommentar. Syntes jeg lige at bør tænke over!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.