Hvor skal jeg placere 200.000?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94567
    AnonymForfatter

    Min risikoprofil er høj, dvs det er penge som jeg godt vil have maksimal afkast på.

    #211118
    MichaelForfatter

    Hvis du vil have konkrete aktietip så prøve Euroinvestors debat vel vidende, at ingen i denne verden kan give dig nogen præcis opskrift på et garanteret højt afkast.

    Personligt giver jeg mig aldrig ud i konkrete investeringsanbefalinger.

    #211120
    AnonymForfatter

    Hej
    Hvis jeg havde 200.000 med rimelig risikovillighed så ville jeg tage 8 akter fra Cap20 som du selv stoler på og så så købe for 25.000 af hver. Cap20 kan ses på: http://www.euroinvestor.dk/markeder/aktier/europa/danmark/omx-c20-cap
    Dog skal det være 8 vidt forskellige aktier A.P. Møller- Mærsk A A/S og A.P. Møller- Mærsk B A/S betragtes som 1 aktie i dette filfælde og sørg for at det er 8 forskellige sektor. Eg ikke tage 3 banker

    #211124
    HalliHalloForfatter

    Det samme spørgsmål er stillet 1000vis af gange herinde og jeg anbefaler altid at henvende sig til banken med den slags spørgsmål, da man der får den allerbedste rådgivning- At man så selv har sat sig ind i emnet er altid en fordel.

    Held og lykke med alle pengene!

    #211172
    osirisForfatter

    jeg ville placere alle pengene i Nobvo Nordisk og høste 200-300 % om 5 år …! :-)) Jeg er der selv med 250.000 dkk

    #211174
    HammerenForfatter

    Jeg har engang prøvet at sætte 500000 ( alle mine likvider) i danske bank. Jeg kendte allerede dengang ordet risikospredning. Finanskrisen gjorde mig bekendt med at man skal lære af egne erfaringer. På ca 1 år præsterede jeg at tabe halvdelen af pengene . Mit råd er en puljeinvestering gennem din bank eller evt Majinvest , som er nogen af dem med det bedste afkast gennem mange år. De tager sig lidt betalt, men du har med folk at gøre, som har mere erfaring end dig selv.

    #211238
    peter holm larsenForfatter

    Hvis du er til høj risiko og muligt højt afkast kunne investering i rubler også være muligt.

    #211250
    HammerenForfatter

    Eller fyld huset op med korn. De siger at prisen på korn også er lav . Hvis prisen stiger sælger du. Hvis den falder yderligere bruger du det til bagværk.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.