indlån

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87502
    AnonymForfatter

    Jeg/vi har sparet ca 193000kr.- op i løbet af de mange år vi har boede i vores hus og vi vil gerne havde en konto hvor vi få en rigtigt god rente men uden binding hvor vi kan sætte penge ind og hæve på den også uden noget altså em konto hvor vi sætter penge ind og hvor vi kan hæve på den også har man nogen forslag

    #109752
    AnonymForfatter

    På den nye side med opsparing her på my banker kan man nu se renter på opsparing, og med en situiation med renter der er lige nu må Northern Rock – http://www.northernrock.dk – med en rente på 4,25 % uden bindinger og gebyrer være muligheden.

    Jeg har i en situation som dig for et halvt år siden været så dum og sætte dem ind på en konto i Alm.Brand Bank til 3.33 % men bundet, dengang var det godt – idag har det været en dårlig forretning da renten er steget meget i mellemtiden.

    #109754
    AnonymForfatter

    kan desværre ikke finde denne side med opsparing

    #109756
    AnonymForfatter

    Har fundet det

    #109758
    AnonymForfatter

    Jeg kan tilbyde en rente på 6,10 %

    #109762
    AnonymForfatter

    det er fint kom med et link eller adresse

    #109782
    AnonymForfatter

    Jeg er desværre også hoppet på den med at binde mine penge, og har derfor lært at medmindre det er et ekstremt godt tilbud så ikke binding i disse tider hvor renten stiger og stiger og stiger måske igen i marts.

    #109894
    AnonymForfatter

    Snart får i mulighed for at lave Jeres aftale over FairRates.dk, som vil sørge for at alt papirarbejde er på plads.

    #110016
    AnonymForfatter

    hvordan kan du tilbyde en rente på 6.10 % ????

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.