Vedr. Samlelån udenfor Danmark

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #210606
    morsdrengForfatter

    Test – Er det bedre at være inkompetent, barnlig og uforskammet?

    Læst tråden, og du vil se, at TS har fået at vide, at sandsynligheden for man med bopæl i DK kan låne i Sverige er ganske lille.

    Men der er INGEN grund til at fortsætte polemikken, for du er desværre uden for pædagogisk rækkevidde.

    #210656
    HalliHalloForfatter

    Det selvsamme spørgsmål ser vi også stillet 3-4 gange om året, så ikke noget nyt under solen. De faste skribenter kan bruge meget tid på det hver eneste gang, ligesom de bliver sure på hinanden over bagateller.

    At de så kan sidde midt på dagen og skrive siger lidt om at de i hvert fald ikke har stillinger, der er særlig ansvarsfulde, og hvilken arbejdsgiver ville gå med til det? Ja, jeg spørger bare. Nå ja, hvad kommer det egentlig mig ved, jeg kom bare til at tænke på det.

    #210664
    testForfatter

    Så kære Alice17 den seriøse svar er at der ikke er nogen af de debatøre der har svaret inkl gamle sure dreng der ved noget om låne udbydere i Sverige eller måske fra sverige der operere i Danmark,

    Resten er så bare de sædvanlige skænderier mellem debatøre som alle tråde i det her forum bliver ramt af hvilket jo er ganske underholdende 🙂

    #210686
    HalliHalloForfatter

    Denne tråd har 17 indlæg, og spørgeren har ikke bidraget med et eneste efterfølgende.

    Måske fordi det ikke så seriøst, da enhver bankkunde, der ikke kan få sammenlagt sine lån nogen steder i Danmark, nok kan regne ud, at man så heller ikke kan få det i et naboland.

    #210692
    Alice17Forfatter

    Hallihallo, er det dit seriøse svar, eller bare en dum bemærkning
    Hvorfor overhovedet kommentere den, hvis du ikke vil bidrage med noget,

    #210702
    thsvForfatter

    Alice, sådan er Halli Hallo, som f.eks. opretter en tråd om veksling af udenlandske mønter, og som reelt intet bidrager med til dette forum.
    HH er det man kalder en internet troll.
    Please don’t feed.

    #210728
    HalliHalloForfatter

    Alice, hvorfor laver du et indlæg, som i øvrigt bliver stillet her 3-4 gange om året, og så overhovedet ikke selv deltager i diskussionen? I en hel uge har du været tavs, men kunne besvare mit efter kun 1 times tid.

    Endnu engang: Var det egentligt et seriøst spørgsmål? Troede du efter at have forsøgt alle mulighederne i Danmark at du så kunne låne i Sverige, fordi du mener de har flere udbydere, og hvor ved du fra at de har flere udbydere?

    Hvis du troede på muligheden, hvorfor tog du så ikke bare kontakt til et par kreditudbydere i Sverige?

    Held og lykke med afbetalingen af dine lån i Danmark eller evt. et andet land.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.