optimal bank over længere tid?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94502
    AnonymForfatter

    Jeg er rimelig fleksibel hvad angår banktilhørsforhold men hvis man hele tiden skal optimere ens bank så skal man vel skifte ca. hvert år. Med andre ord, hver gang jeg ser ranglisten er der nye banker som ligger på top 10. Har jeg ret i det og i så fald ville det være super men en liste der viser bankernes rentestabilitet henover 3-5 år 🙂

    #210106
    HammerenForfatter

    Hvis du kun har en børneopsparing er det nemt for dig. . Hvis du gør din tid op i kroner-øre, tror jeg man skal lade være – eller bruge sin tid på at få afviklet gæld, så det i stedet er ligegyldigt hvor man har bank.
    Med andre ord – jeg synes du er på afveje!

    #210110
    SardoNumpspaForfatter

    Èn ting er 100% sikker! Loyalitet kan ALDRIG betale sig som bankkunde.
    Shop rundt, det samme gælder forsikringer.
    Men det er givet at man formentlig har ‘længere snor’ som kunde med en god historik…

    #210112
    AnonymForfatter

    Tak for jeres kommentarer. Min pointe er blot, at det vel ikke nytter at kigge på rentelisterne og optimere da placeringerne alligevel ændrer sig måske ugen efter. Er vejen frem, så slet ikke at shoppe rundt men bruge tiden fornuftigt på at afvikle gæld (et sted hvor det er dyrt) eller hvert år at shoppe rundt og dermed stemple sig selv som rastløs kunde?
    Min konklusion er nok, at man skal finde en bank hvor prisen på penge ikke er det eneste kriterie men finde en bank hvor ikke-grådighed hersker…

    #210114
    SardoNumpspaForfatter

    Har skiftet for prisen på penge, en ikke-grådig bank? Eksisterer det??
    Er der nogen som har oplevet at blive kontaktet (uopfordret) og fået sat renten på lån ned eller opsparing op?? I Think not

    #210116
    testForfatter

    Jo da det har jeg oplevede ofte fra danske bank, de nedsætter jævnligt rente på min boligpriritet.

    Ening i at der er mere at spare ved at se på andre elementer i ens forbrug ind rente på f.eks. Forbrugslån

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.