SMS bekræftelse

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94478
    AnonymForfatter

    Ifm. overførsel af penge, kræver flere banker SMS kode, der sendes til én, problemet er at der kan gå LANG tid inden SMS koden når frem og at tiden til at indtaste er ved at løbe ud, derfor skrev jeg til banken om problemet.

    Hvad banken skrev:
    SMS bekræftelse er en sikkerhedsservice som vores IT-leverandør X tilbyder. Jeg kan ikke oplyse, hvornår du skal bruge en sms, da det delvist er styrret af din adfærd i netbanken.

    X styrer tiden og udsendelsen af sms-bekræftelse.

    Jeg nåede det lige inden der blev lukket dvs. ½-minut og ingen tid til at tjekke, måtte logge ind igen for at tjekke.
    Jeg skrev at det skal medtages i netbankens vedtægter og regulativ derfor, men banken svarede, det styres af mit ADFÆRD og IT-leverandøren.

    #209878
    morsdrengForfatter

    At der skal bruges en særlig kode der tilsendes kunden via SMS når der overføres større beløb via netbank, er lavet som en ekstra beskyttelse af/sikkerhed for bankkunden.

    Du er utilfreds med, at du først har fået koden kort tid inden udløb af fristen for indtastning.

    Selv om du var blevet orienteret om denne problemstilling i bankens almindelige betingelser for anvendelse af netbank, vil dette ikke løse det du er utilfreds med.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.