Kan man mærke tal på mastercard debit?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94445
    AnonymForfatter

    Ja mærkeligt spørgsmål. Har forsøgt at få svar fra danske bank men de var, som sædvanligt, ikke særligt behjælpelige.

    Min mor skal have nyt betalingskort og hun er mest tryg ved et debit kort. Hun er dog meget svagtseende og skal derfor have et kort hvor hun kan “mærke" tallene. Altså ligesom på mit almindelige dankort, hvor tallene stikker ud af plastikken. Men fra min ungdom mener jeg at kunne huske, at tallene på debit kort er “flade", og ikke kan mærkes. Det er mange år siden, og kan se at danske bank netop har lanceret et nyt mastercard debet kort, og ville egentlig bare høre om nogen har et sådan kort fra danske bank, altså det kort med saldokontrol hvor man ikke kan hæve over beløbet, som kan svare på om tallene kan mærkes eller ej? Det er vigtigt, da min mor ofte shopper over nettet og skal kunne mærke tallene – hun husker nemlig også ekstremt dårligt og kan derfor ikke lære dem udenad.

    Håber en venlig sjæl kan hjælpe!

    #209512
    AnonymForfatter

    Hedder MasterCard Basis og tallene er ophøjede på forsiden, du kan læse mere derom på danskebank.dk

    #209514
    AnonymForfatter

    Mastercard basis er et kredit kort i stil med dankort. Min mor vil ikke have kort med kredit, og så er debet eneste løsning var beskeden i telefonen.

    #209522
    testForfatter

    Hvad er det helt præcist du gerne vil ha danske bank til?

    #209524
    testForfatter
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.