Hæveautomat sluger mit MasterCard

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94406
    AnonymForfatter

    Hej! Er der nogen herinde der har prøvet at “miste" mastercard til en hæveautomat? Koden blev ikke trykket forkert og kortet er ikke spærret – men automaten slugte det alligevel.

    Hilsen Heidi

    #208966
    morsdrengForfatter

    Du har mistet dit kort, så du bør for en god ordens skyld omgående spærre det ved at ringe til 44892750.

    I morgen mandag skal du kontakte kortudsteder om problemet, da det inddragne kort vil blive sendt til denne af den bank der servicerer automaten. Udsteder vil også kunne oplyse dig nærmere om hvorfor automaten “åd" dit kort.

    #208972
    HammerenForfatter

    I den specifikke situation ville jeg anlægge sag mod banken for uretmæssig inddragelse af dit kort.
    Du bør som minimum kunne få erstatning for det tab, som du har lidt i det tidsrum, hvor du ikke har kunnet benytte dit Mastercard.
    Hvis du evt. ikke får medhold i byretten, da forsøg at få sagen for højesteret, da sagen har principiel karakter…
    Og hav forresten en fortsat god dag.

    #208974
    morsdrengForfatter

    Hammeren – mage til sludder skal man lede længe efter. Hvilket tab har man lidt, fordi man ikke har kunnet bruge sit kort – intet. Og for øvrigt er der ingen der ved, om kortet er blevet inddraget og/eller om dette er sket uretmæssigt.

    Vis pli og anstændig opførsel og forhold dig til den problemstilling som spørgeren har lagt frem, i stedet for at komme med dine “dumsmarte" bemærkninger i tide og utide, som kun kan bringe dig i selskab med internet troll´s, som også opererer på dette forrum. Men der er måske tale om et identitetssammenfald?

    #208976
    HammerenForfatter

    Undskyld

    #208978
    testForfatter

    Da jeg fik mit sidste MasterCard, firma kort fik jeg oplyst at kortet bliver spæret ved tredje forkert indtastningen af koden akkumuleret. Altså tælleren til tre bliver ikke nul stillet når man taster rigtigt. Men du skriver jo at du ikke taste forkert så det nok ikke forklaringen.

    #208990
    HalliHalloForfatter

    Jeg er da meget interesseret i at høre hvad grunden var til, at automaten åd dit kort.

    Er det muligt høre lidt om det gunvald9?

    #209004
    AnonymForfatter

    Hej! Problemet er nu løst. Jeg tog ned i nr sundby bank, da de åbnede – dette er ikke min bank til dgl. En medarbejder åbnede boksen og gav mig mit kort mod forevisning af id. Hun kunne ikke helt forklare hvorfor det var sket og mente at det måtte have været en teknisk fejl. Så mit kort er tilbage igen 🙂

    Hilsen Heidi

    #209006
    testForfatter

    Så var det da godt du ikke spærrede det. Nogen baker tager jo gebyr for at hæve spærringen igen f.eks andelskassen.

    #209022
    AnonymForfatter

    Det er ikke første gang jeg har hørt om problemet. Danske Banks automat på Københavns Hovedbanegård lavede sammen nummer med to-tre kunder for et par weekenden siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.