Rki lån hvor

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94369
    AnonymForfatter

    Hej da jeg skal starte på uddannelse og bor et sted hvor der ikke køre busser og har lige omkring 40 km til skole er jeg tvunget til at købe en bil men efter som jeg ikke kan ligge et helt beløb vil jeg undersøge mulighederne for et rki lån på små 10000 kr dumme kommentarer til reperations udgifter vil jeg gerne undværes for da jeg er ved at uddanne mig mekaniker og selv kan lave den men please hjælp mig har fundet bilen men ikke pengene

    #208448
    AnonymForfatter

    http://laan.rentebasen.dk/laan-trods-rki/

    Et lille ekstra lån kan vel ikke skade :^)

    #208450
    AnonymForfatter

    Du kender vil ikke nogle hvor du ikke skal betale vel

    #208452
    AnonymForfatter

    Hvad?

    #208454
    AnonymForfatter

    inde på det link du har sendt så når du har udfyldt ansøgningen og vil sende den afsted så skal du betale for at sende den afsted

    #208456
    AnonymForfatter

    http://kapitalfinans.dk/laaneansoegning/ Prøv at ansøg hos alle

    #208458
    MichaelForfatter

    RKI = ingen lån nogen steder

    #208460
    thsvForfatter

    10.000 kr bør du kunne få din bank til at give dig en kassekredit på.
    Men hvis du er i RKI er mulighederne nok begrænsede.
    Gå med søndagsaviser i en periode og få skabt dig en opsparing på de 10.000 kr.

    #208462
    HammerenForfatter

    Den med søndagsaviserne er ikke den mest optimale løsning, da det begrænser dig til at tjene penge kun én gang om ugen….
    Det dur nok heller ikke, når det er nu nu nu, at du vil købe bil…

    Jeg vil anbefale at se om ik du kan låne pengene af dine forældre/famiie, og så samtidig lade dem indregistrere den, da det med forsikringer også kan være svært med RKI.

    Med hensyn til valg af bil er det vel meget fornuftigt…. at købe en billig bil….
    Man kan vel frygte at en pantefoged vil banke på døren, for at ville gøre udlæg i bilen,?
    Og så dutter det vel ik hvis den har nogen særlig værdi…..

    Med de bedste forhåbninger
    Hammeren

    #208464
    MichaelForfatter

    Hammerens forslag er helt forkert. Hvis man indregistrerer en bil i en andens navn (og herved også forsikringsmæssigt) så vil man komme i alvorlige problemer i tilfælde af en skade. Hvis man reelt er bruger af bilen så skal forsikringsselskabet være informeret. Ellers risikerer man et søgsmål i millionklassen hvis man invaliderer en anden i trafikken.

    Trådstarter har vel haft denne problematik inde på livet et godt stykke tid hvis uddannelsen skal startes op her i august så hvorfor er der ikke gjort noget ved problemet før? Men som jeg skrev før: Et lån med en RKI-registrering er komplet håbløst så et bilkøb på klods kan bare ikke lade sig gøre.

    Find en alternativ løsning hvis der findes én.

    #208466
    HammerenForfatter

    Hej Michael
    Jeg nævnte hvis ikke noget om hvem der skulle stå som bruger af bilen ? Det kan trådstarter jo gøre. Evt bare have bilen til låns – det kan man sagtens
    Rent faktisk Michael, er det muligt at lade andre køre i bilen end personen som har indregistreret den.
    Lad dig ikke afspore.
    Mht at trådstarter burde have været forudseende – så er det jo svært at gøre noget ved nu . Og han bør vel ikke droppe uddannelsen pga dette lille problem.

    #208472
    testForfatter

    Hvis man har rådighede overbilen skal man stå som bruger også hos forsikringen.

    Hvis man f.eks. Harr et hjemmeboende barn er det ok at de spørg og får lov til at låne bilen men ikke at de f.eks fast bruger den til at køre til og fra deres studie eller arbejdsplads. Så skal de stå som bruger på policen og så et det så som så med den billigere forsikring.

    Har trådstarter i øvrigt overvejer en 45 knallert.

    #208478
    AnonymForfatter

    Jeg har aldrig været i RKI, og håber aldrig komme deri *bank under bordet*. Jeg må bare desværre skuffe dig, for hvis du er registreret som dårlig-betaler, så er der lukket for alle online-lån.

    Så mit bedste råd til, er at spørge en slægtning om de vil låne dig pengene.

    #208488
    HasselForfatter

    40 km til uddannelsesstedet??? Er det ikke en mulighed at flytte i stedet for at skulle køre 80 km dagligt i en gammel bil, som sandsynligvis ikke har jordens bedste brændstoføkonomi?

    #210820
    AnonymForfatter

    Du kan prøve at sende mig en mail. Så kigger jeg på det. Event@godmail.dk.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.