Rki lån hvor

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94369
    AnonymForfatter

    Hej da jeg skal starte på uddannelse og bor et sted hvor der ikke køre busser og har lige omkring 40 km til skole er jeg tvunget til at købe en bil men efter som jeg ikke kan ligge et helt beløb vil jeg undersøge mulighederne for et rki lån på små 10000 kr dumme kommentarer til reperations udgifter vil jeg gerne undværes for da jeg er ved at uddanne mig mekaniker og selv kan lave den men please hjælp mig har fundet bilen men ikke pengene

    #208448
    AnonymForfatter

    http://laan.rentebasen.dk/laan-trods-rki/

    Et lille ekstra lån kan vel ikke skade :^)

    #208450
    AnonymForfatter

    Du kender vil ikke nogle hvor du ikke skal betale vel

    #208452
    AnonymForfatter

    Hvad?

    #208454
    AnonymForfatter

    inde på det link du har sendt så når du har udfyldt ansøgningen og vil sende den afsted så skal du betale for at sende den afsted

    #208456
    AnonymForfatter

    http://kapitalfinans.dk/laaneansoegning/ Prøv at ansøg hos alle

    #208458
    MichaelForfatter

    RKI = ingen lån nogen steder

    #208460
    thsvForfatter

    10.000 kr bør du kunne få din bank til at give dig en kassekredit på.
    Men hvis du er i RKI er mulighederne nok begrænsede.
    Gå med søndagsaviser i en periode og få skabt dig en opsparing på de 10.000 kr.

    #208462
    HammerenForfatter

    Den med søndagsaviserne er ikke den mest optimale løsning, da det begrænser dig til at tjene penge kun én gang om ugen….
    Det dur nok heller ikke, når det er nu nu nu, at du vil købe bil…

    Jeg vil anbefale at se om ik du kan låne pengene af dine forældre/famiie, og så samtidig lade dem indregistrere den, da det med forsikringer også kan være svært med RKI.

    Med hensyn til valg af bil er det vel meget fornuftigt…. at købe en billig bil….
    Man kan vel frygte at en pantefoged vil banke på døren, for at ville gøre udlæg i bilen,?