Gældshjælpen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94339
    AnonymForfatter

    Er der nogen der har erfaring med gældshjælpen

    #208062
    AnonymForfatter

    Ingen der kender til dem?

    #208064
    morsdrengForfatter

    Hvis du undersøger det oplyste telefonnummer, får du intet oplyst = sandsynligvis et nummer med taletidskort.

    Undersøger du adressen Langelandsvej 13, er der 2 ejerlejligheder på 67 m2. Denne ene tv. har været ejet af en dame siden 2003, den anden th. er i 2013 købt af et forældrepar, hvis datter iflg. DGS og KRAK bebor lejligheden. Så virksomheden må holde til i en af de 2 lejligheder og kan umuligt have plads til mange ansatte udover beboeren/beboerne.

    Jeg kender IKKE Gældshjælpen, men min erfaring med virksomheder der mod betaling hjælper folk med ondt i økonomien er ikke gode. Prøv i stedet at kontakte en af de gratis gældsrådgivninger der findes, der bliver du med sikkerhed ikke plukket økonomisk.

    #208094
    HalliHalloForfatter

    Hvad skal du bruge den til og hvordan fandt du lige frem til denne blandt dusinvis andre firmaer?

    #208098
    AnonymForfatter

    Jeg har fået lavet en del gæld til forskellige kreditorer over en årrække( ikke til luksus men grundet personlige årsager)
    Er nu kommet ovenpå og ønsket hjælp til at forhandle så jeg kan få en overskuelig plan og begynde at betale af.

    Jeg har fundet det på nettet, men som du siger der er mange og ja hvem skal man bruge.

    Til sidst jeg har taget overarbejde det sidste år og har selv prøvet at løse det, helt uden held.

    #208100
    morsdrengForfatter

    Tag du og brug en af de gratis gældsrådgivninger der findes, hvor du ikke kommer til at betale i dyre domme for ingenting, som hos de firmaer der tilbyder hjælp mod betaling.

    Og pas på med, hvad du skriver på dette forrum, der er ikke alle der skriver indlæg her, der er ude på at hjælpe. Der findes faktisk personer, der finder en tilfredsstillelse ved at skrive ubrugelige og provokerende indlæg. Se internet-trold.

    #208104
    AnonymForfatter

    Tak for rådet, du har ret i begge ting

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.