Hvilket lån skal vi vælge

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94332
    AnonymForfatter

    Tør vi tage 3 år mere med rentetilpasning, eller skal vi hoppe på 3 % obligationslån ?

    #207880
    MichaelForfatter

    Det ved jeg sørme ikke (??!!) Er det en gættekonkurrence?

    #207882
    AnonymForfatter

    Nej der er et spørgsmål

    #207884
    MichaelForfatter

    Nå?

    #207886
    MichaelForfatter

    At vælge lån afhænger af mange forskellige faktorer. Du skriver én sølle linie og forventer et eviggyldigt svar uden nogen som helst relevante oplysninger? Det kan altså virkelig undre.

    #207892
    AnonymForfatter

    Så lad dog vær med at svarer, hvis det er så sølle

    #207912
    testForfatter

    Rentetilpasning

    #207914
    AnonymForfatter

    Tak. Må jeg spørge hvorfor?

    #207916
    HammerenForfatter

    Hej Xenius
    Hvad du låner er som bekendt afhængig af mange forskellige faktorer i din private økonomi.
    Jeg tænker egentlig at du skal fortælle lidt om din økonomi, inden der er nogen, som virkelig gider åbne for deres godtepose.
    Men nu-vel.
    Altså som udgangspunkt er det smartest at vælge den sikre løsning, såfremt du ikke kan holde til at renten om 3 år er løbet fra os alle.
    Med andre ord. Er jeres økonomi dårlig, skal du spille på det sikre. Og har du styr på det hele med en go friværdi,et fint rådighedsbeløb osv. så kan du tillade dig at tage et flekslån, med mulighed for at gøre din økonomi endnu bedre…

    Hvis jeg skal gætte på noget, så bør du vælge den sike løsning.

    Og så lige et tip. Renten om 3 år når du igen skal vælge lån. Her tror jeg ikke at renten er løbet fra os. Hvis flexrenten stiger meget, på kort tid, vil det halve DK gå bankerot. Allerhelst ville jeg vælge en F1, da du så har mulighed for at foretage ændring ved hver evig eneste refinanciering. Med et f3 er du en smule låst, hvis renten stiger i mellemtiden…

    Så altså
    1) Noget siger mig at du brde holde dig til den sikre løsning
    2) Hvis du vil forbedre din økonomi, skal du tage f3, og så se efter at få pulet nogle penge sammen, så du har til fremtiden

    MVH Hammeren

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.