Mybankers brugere har sparet 19.740.277 kr. pr. d.d.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #94325
    HalliHalloForfatter

    Må jeg tillade mig at spørge om hvordan man beregner de store besparelser, idet nogen gange er det over 100.000 kr. ialt pr. person?

    Hvem kan hjælpe?

    Er det ikke kun ved meget store lån, fx. andelslån, at der er penge at hente?

    Hvis man er gældfri er der vel ikke nogen særligt at spare udover et par håndører på Netbank og betalingskortgebyrer?

    Hvor stort et lån skal man have for ex. at spare 100.000 kr., hvis renten kan sættes ned med 2% over 20 år?

    Men kunne komme med et par regneeksempler? Eller er der et program her på Mybanker, hvor man kan taste tilfældige beløb ind?

    En bruger skiftede i øvrigt bank i søndags, hvordan kan man skifte en søndag, hvor jeg troede at bankerne havde lukket?

    #207806
    HalliHalloForfatter

    Min angivne totale besparelse er allerede forældet, idet det nu er forhøjet med 212.931 kr., og i morgen runder vi formentlig 20 mill.

    Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide lidt om selve processen i bankskiftet, så jeg håber, at der bare findes en enkelt af de brugere, der har fået sig en ny bank og opnået en stor besparelse, som kunne have lyst til at berette lidt om det her på sitet.

    Taler man f.eks. personligt med 3 forskellige banker efter at have sendt sine papirer ind til disse eller gør Mybanker det? Prøver man ikke også selv at snakke med egen bank om at få nedsat udlånsrenten før et bankskifte?

    Beret venligst om dit bankskifte,tak.

    #208034
    Lars Evald ChristiansenForfatter

    Jeg prøvede funktionen pga af et større andelslån.
    Det fungere ved du taster nogle basale oplysninger ind om dit nuværende engagement på Mybanker.
    Derefter er der op til tre banker der kommer med et tilbud.
    Det er så op til dig selv at aftale et møde med en eller flere af bankerne.
    Jeg var personligt ude og snakke med to af dem. Det kræver at du sender dine papirer direkte til bankrådgiveren inden mødet.
    Da min nye bank fik kigget min økonomi ordenligt igennem, var det faktisk muligt af forhandle endnu bedre forhold en det banken havde tilbudt via Mybanker.
    Så jeg er glad for min nye rente der ligger langt under hvad jeg kunne forhandle mig til hos min gamle bank.

    #208052
    HammerenForfatter

    Tillykke med det Lars – et typisk eksempel på at det kan betale sig, hvis man orker døjet med at flytte alt skramlet…….
    Man behøver ikke være gift med sinn bank…

    #208272
    HalliHalloForfatter

    Ja, jeg siger også tillykke med bankskiftet Lars Ewald!

    Kan du så være helt sikker på at du ikke kunne have fået det endnu billigere ved selv at have gået til endnu en bank eller 2? Ellere er det udelukket?

    Christian ses at have sparet hele godt 60.000 kr. i dag, jfr. ovenfor, men har bankerne ikke lukket i dag alle steder?

    #208276
    AnonymForfatter

    Som der står lige under:

    *Anslået besparelse ved bankskifte over de næste 5 år.

    Med det i mente, så synes jeg egentligt at det lyder ganske sandsynligt med de besparelser som der bliver listet deroppe.. Man kan dog måske godt undre sig over ham Finn som står deroppe netop nu, som har sparet 12 kr over de næste 5 år.. Det kan næppe været besværet værd for ham 🙂

    #208336
    thsvForfatter

    Mon ikke at Finn er HalliHallo og hans opsparing efter veksling af de udenlandske mønter! 😉

    #208352
    testForfatter

    Mon han bruger dem hoa Call til rødvin?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.