Boliglån til cirka 500.000 med husstandsindkomst på 270.000

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94307
    AnonymForfatter

    Hej!

    Vi er en familie på fem (3 børn og 2 voksne). Vores samlede indkomst, er 270.000 årligt. Vi vil meget gerne havde et boliglån, vi har indtil videre søgt i BRF kredit, hvor vi er blevet afvist pga. lav indkomst. Er der nogen der kender en bank, der vil godkende os til at låne cirka 500.000?

    #207414
    AnonymForfatter

    Rettelse: DET BEHØVER IKKE AT VÆRE EN BANK! Bare et sted man kan få et boliglån!

    #207416
    thsvForfatter

    Nej, ingen bank eller kreditforening vil godkende jer.

    Med jeres lave indkomst in mente vil I være bedre stillet ved at bo til leje, hvor I kan få boligstøtte.

    Ethvert budget vil jo netop vise, at jeres rådighedsbeløb er langt mindre end der kræves.

    #207418
    MichaelForfatter

    Altså, med 2 voksne og 3 børn kan 22.500 kr om måneden før skat jo altså knap nok dække de mest nødvendige udgifter som mad, tøj, forsikringer, transport osv så en ejerbolig er helt og aldeles udelukket. Der er slet ingenting til uforudsete udgifter og vedligeholdelse af boligen.

    #207442
    HalliHalloForfatter

    Mon ikke de 270.000 kr. er nettoindkomst?

    Fremfor at stille sådan et spørgsmål her, så ville jeg da bare spørge i 3-4 andre banker i håb om en sagde ja.

    Af gode grunde kender jeg ikke en bank, der vil sige ja, da jeg ikke kender økonomien til bunds,
    hvilket altid er meget vigtigt.

    Så et godt råd til andre:

    Lad være med at stille den slags spørgsmål, da ingen selvfølgelig kan svare på dem.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.