God netbank ??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • FespersenForfatter
    Indlæg
  • #94243
    FespersenForfatter

    Nu har jeg været kunde i Jyske Bank i mange år – men efter deres stunt med “opgradering" af deres netbank for 1½ år siden har jeg set mig om efter ny bank.
    Den nye JB-netbank er en katastrofe og banken lover og lover at dit og dat skal forbedres – men der sker ikke ret meget.

    Derfor er jeg på udkig efter en ny bank med en god netbank.

    Jeg har følgende minimumskrav til min netbank:

    Overskuelig netbank.
    Gratis at indbetale girokort og overførsler til andre banker.
    Mulighed´for at navngive PBS-indbetalinger i netbanken. (f.eks. forskellige navne på de 7 forskellige aftaler der er med forsikringsselskabet)

    Er der nogen, der kender til gode netbanker til danske banker som opfylder de krav ?

    God påske !

    #206492
    filosofenForfatter

    Hej, jeg har netop brugt funktionen og fik tilbud fra banker efter 3 hverdage. Er du sikker på, at du har brugt funktionen rigtigt og givet alle de nødvendige oplysninger? Hav også i mente, at mange har holdt fri op til påske – også i banksektoren.

    #206494
    filosofenForfatter

    sorry – forkert tråd 🙂

    #206514
    AnonymForfatter

    Det lyder underligt, navnlig da fordi jyske var så tidlig ude med IT. Min egen bank har hele to rubrikker når jeg tilmelder!! BS aftaler -via girokort oplysninger
    så er egentlig alt for meget plads
    –men hos mig har de altid blot fået samme navn EL og den slags,
    –så jeg ved ikke om eller hvordan at det virker i praksis -hos sparnord, som jeg er meget! tilfreds med når det gælder hjemmesiden
    -og når man der går ind under vis/ ret kan man se hvad den enkelte aftale dækker

    jeg ved heller ikke om det hos eksempelvis spar nord af den historiske oversigt, eller i fremtidige aftaler, ville have fremgået om det var forsikring nr 1 eller 7 der blev betalt.

    kan du ikke eksperimentere med at afmelde en mindre vigtig aftale, en forening, og så tilmelde den med et mere specifikt navn, og så se hvad der sker i oversigten
    –altså hvis du ikke blot kan omdøbe den

    og hvis!! du kan tilmelde med et specifikt navn
    -så må du jo også kunne når det gælder dine syv forsikringer
    –og jeg gætter du beholder de samme kunde nr hvis/ selvom du på denne måde framelder og tilmelder dig igen, og kan bruge dine gamle BS oplysninger

    Men!! det må jo være et oplagt spørgsmål for den IT ansvarlige om hvordan du lettest “omdøber" din syv BS aftaler

    #206522
    testForfatter

    Danske bank kan via forbrugs overblik fyld dine forsikringer i dn rigtige fourbrugskatagori men om man selv kan navn give aftalerne ved jeg ikke.

    Hvormeget må det koste for dig? Hvis nul er det så noget værd ?

    #206548
    AnonymForfatter

    Jeg benytter også både Danske Bank og Jyske Bank, plus et par andre, og jeg syntes Jyske har en super mobilløsning.
    Og Danske har en god netbank, så det er også lidt hvad bruger du mest, Netbank, eller Mobilbank

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.