En samtale med min “bankrådgiver”

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94230
    AnonymForfatter

    Jeg fik i tirsdags en pæn pose penge jeg ikke havde brug for lige nu, og gik i banken for at høre om placeringsmulighederne. Jeg vil ikke gentage samtalen her for jeg har allerede skrevet om den her: http://www.soelvinvestor.dk/debatforum/off-topic/anden-placering-af-kapital-et-moede-med-min-bankraadgiver/

    Kort fortalt har jeg sparet/tjent en masse penge ved ikke bare at følge bankens råd. I stedet undersøgte jeg markedet først, så jeg vidste hvordan jeg kunne forhandle uden at være urimelig. Og selv om jeg var insisterende overfor min bankrådgiver, gav det ikke nogen sure miner – tværtimod fik jeg indtrykket af, at det gav respekt.

    Nok ikke noget nyt for folk her i forummet, men det fortjener at blive gentaget: Lad være med uden videre at acceptere, hvad din “bankrådgiver" siger. Undersøg markedet og mulighederne først, så du ved hvordan du kan forhandle uden at virke urimelig.

    #206248
    HalliHalloForfatter

    Der er ikke noget som helst nyt i det du skriver.

    Hvis ikke kunden har lidt forstand på bankforhold, så kan man ikke forvente at få de allerbilligste produkter, hvilket vel siger sig selv.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.