BRF Kredit Bank

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94172
    AnonymForfatter

    Hej
    Er kunde hos BRF Kredit og BRF kredit Bank.
    Ifølge linket her http://www.brf.dk/Privat/Aktuelt/BRFkredit_fusionerer (specielt nederst) så kan vi se frem til at blive kunde hos Jyske Bank fra efteråret.
    Kan ikke finde ud af om det bliver godt eller skidt.
    En mave fornemmelse ud af det blå siger det bliver dårligere, men ved ikke hvor meget det kan bruges til nogte.

    Jeg regner med i første omgang at bibeholde RK lånet hos BRF.
    I første omgang må det være bank engagementet der skal ses efter.
    Vi har løn konto – Boligkredit – Visa dankort – og opsparing hos BRFkredit bank.

    Hvad er jeres anbefaling?
    Skal jeg begynde at undersøge alternativer allerede? eller skal man lige først se, hvilke elendighed man bliver kastet ud i? (det kan vel ikke blive meget mere anderledes end det er nu hos Jyske)

    Må sgu indrømme at jeg er ikke personlig speciel glad for det her.
    Skiftte for 3 år siden til BRF fra DDB og det har været noget af det bedste valg i mit liv. Men nu kommer der nok ridser i lakken.

    #205324
    HalliHalloForfatter

    Spørger skrev: “Kan ikke finde ud af om det bliver godt eller skidt."

    Det er der jo ikke nogen der kan svare på i øjeblikket, men afvent evt. ændringer.

    Hvis der sker for store ændringer, og der kommer for mange ridser i din lak, så er der selvfølgelig stadig andre steder at gå hen.

    #205330
    AnonymForfatter

    Forholdene hos Finansnetbanken er blevet dårligere efter at Jyske Bank har overtaget og med virkning senere på året ændres forretningsbetingelser og diverse gebyrer. Igen til det dårligere, se jyskebank.dk/fnbpriser.

    Jeg kender ikke de konkrete forhold hos BRF kredit bank, det afhænger af udgangspunktet. Men mon ikke du på sigt kan regne med at diverse gebyrer tilpasses som i det link jeg har indsat ovenfor.

    #205332
    AnonymForfatter

    Tak til jer begge, især for linket fra Henrik.
    Jeg må igang med at undersøge og sammenligne.

    Pænt irriterende måde at bruge sin tid på, nu nå man endelig slap fra kløerne fra DDB for 3 år siden, og siden hen kom til nogen som havde en fornuftig forretnings model, hvor jeg troede skulle bringe mange år fremover; til nu at igen skal baske med alt det bank halløj.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.