rente nedsættelse
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta og Google for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej,
Min bank havde ringet lovet en rente nedsættelse på mit boliglån hos banken på ca 3% tilbage i marts 2013. Efterfølgende havde banken også bekræftet rente nedsættelsen pr e-mail. Jeg tjekker min kontier i januar, der opdager jeg at renten ikke var sat ned som lovet.
Kan banken løbe fra sådan en forseelse, uden en kompensation? Eller hvilke krav har jeg som kunde ved dette tilfælde?
Du skal selvfølgelig have fuld kompensation hvis du har skriftlig dokumentation så kontakt banken. Det er dog lige sjældent nok at checke sine konti hver 10. måned vil jeg så nok sige!
Det lyder som om der er tale om en fodfejl hos din bankrådgiver.
Jeg er sikker på at de vil rette fejlen med tilbagevirkende kraft.
Spørg ham/hende.