Hvem i debatten er bankansatte

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Jesper nyForfatter
    Indlæg
  • #94163
    Jesper nyForfatter

    En ting som jeg har bemærket med at følge med i diverse debatter her på siten, er at nogle brugere synes meget “tro" (læs positiv stemt) overfor specifikke banker eller banker generelt.

    Jeg synes nemlig ikke jeg ser nogen som direkte skriver under på debatter som bankansat.

    Er dette forum overvejende beskyttet af banker eller forefindes det slet ikke, eller forefindes det måske kun under dække?

    Er der I så fald nogen som vil bekende kulør?

    Jeg synes i øvrigt det ville være godt hvis bankerne deltog i debatterne således deres professionelle indgangsvinkel blev kendt.

    God debat….

    #205238
    testForfatter

    jeg er ikke bank ansat har aldrig været det. Har tidligere forladt dansk bank og er nu tilbage og stadig tilfreds danske bank ansat.

    synes ovenståene indlæg giver indtryk af en hetz en meget følleles ladet holdning til banker og bank ansatte

    #205240
    MichaelForfatter

    Er ikke bankansat eller i nogen finansiel institution iøvrigt. Har generelt slet intet med økonomi at gøre i mit daglige arbejde.

    #205242
    Jesper nyForfatter

    @Test

    Jeg har lidt svært ved at forstå om du er ansat eller ej i dit svar.

    Mit indlæg har på ingen måde tiltænkt som en hetz mod banker eller bankansatte. Jeg synes kun det vil være en gevinst for vores forum at banker og ansatte deltog aktivt i debatten, de kan som ofte bidrage med større viden end os “amatører".

    Jeg synes blot at nogle debattører har en forud antaget forkærlighed som måske har professionel karakter (læs ansættelse). I så fald vil det da blot være gavnligt for os alle at vide besked.

    #205246
    AnonymForfatter

    Det er ingen hemmelighed at jeg på 11. År er bankansat. Mit tilhørsforhold er ligegyldigt da jeg aldrig kommenterer på indlæg vedrørende min arbejdsplads.

    Mvh Mads

    #205254
    thsvForfatter

    Kan stort set svare som Michael:
    Er ikke bankansat eller i nogen finansiel institution iøvrigt. Har generelt slet intet med (bolig-)økonomi at gøre i mit daglige arbejde. Dog er økonomi (bundlinjen) i virksomheden en del af mit daglige arbejde, da vores afdelings beslutninger direkte påvirker virksomhedens bundlinje.

    #205262
    testForfatter

    Ret sidste ansat til kunde.

    #205366
    AnonymForfatter

    Det er ikke mange bankansatte, der skriver i dette forum.

    Grunden til det at jeg ikke gør det, er, at jeg syntes at alt for mange spørgsmål virker en hel del surrealistiske.

    Jeg er i øvrigt selv bankansat.

    #205592
    AnonymForfatter

    Jeg er bankansat.

    Har valgt – af princip – ikke kommentere på tråde, som omhandler mit pengeinstitut (et mellemstort, lokalt pengeinstitut)

    #205622
    HalliHalloForfatter

    Maestrodk: Nu har der vist ikke været nogen spørgsmål om din bank eller banker i det hele taget herinde siden du oprettede dig den 8.2.2014, så du nævner et ikke eksisterende problem.

    Maestrodk: Så håber jeg meget at du bliver her, så jeg og andre altid kan spørge dig til råds om generelle bankanliggender.

    Det er nemlig sådan en som dig Mybanker har brug for.

    #205644
    AnonymForfatter

    HalliHallo: Min kommentar omkring, at jeg ikke kommenterer på tråde vedrørende mit pengeinstitut, gælder både i for-, nu- og fremtid. Således er der stadig mulighed for, at det “ikke-eksisterende" problem sagtens kan blive til i fremtiden. I så fald besvarer jeg ikke tråden, som måtte komme til at omhandle mit pengeinstitut.

    Desuden var det også blot et svar på “Anonym 50’s" svar på, hvorvidt man var meget “tro" overfor bankerne i trådene.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.